Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران فیلمی که از انتخاب مقام معظم رهبری در مجلس خبرگان منتشر شده را کامل ندانست و گفت معلوم نیست این فیلم چگونه در اینترنت منتشر شده است

ایران آنلاین /امام جمعه موقت تهران فیلمی که از انتخاب مقام معظم رهبری در مجلس خبرگان منتشر شده را کامل ندانست و گفت معلوم نیست این فیلم چگونه در اینترنت منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش ایسنا، سید احمد خاتمی امروز (پنجشنبه) در همایش روحانیت و حوزه انقلابی در جمع روحانیون استان اصفهان، گفت: «فایلی که اخیرا از انتخاب مقام معظم رهبری در مجلس خبرگان پخش شده است کامل نیست و تنها بخش اول آن پخش شده و قسمت دوم آن پخش نشده که آقا در آن زمان تواضع کرده و گفته اند مرا انتخاب نکنید. این برای بزرگان ما افتخار است که به دنبال جاه و مقام نیستند».وی اظهار کرد: «این برای ما سوال است که این فایل مخفی چگونه منتشر شده و در بی بی سی نشان داده شده است».

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور گفت:«در اغتشاشات اخیر دقیقا این هدف بود. شعار جمهوری اسلامی نمی خواهیم هم شعار این مردم نبوده است. اینها تعداد خیلی اندکی بوده اند. اگر می خواهید مردم را ببینید در ۹ دی و ۱۳ دی ببینید. در این اغتشاشات خط داده بودند که که مراکز حوزه علمیه باید مورد حمله قرار داده شود که بدترین آن حمله به حوزه علمیه تاکستان بود که اتفاقی شبیه مدرسیه فضیه قم در زمان شاه بوده است. طرح این نقشه از مدت ها قبل در سرویس های جاسوسی غربی بود و هزینه هایش را به تعبیر رهبری یکی از کشورهای منطقه تامین کرده است که منظور ایشان عربستان بود».
وی ادامه داد: «مجری هم منافقین و سلطنت طلبان بودند. قصد آنها این بود که سلاح را کم کم وارد ایران کنند و ماه بهمن را به جنگ بکشانند. تعجب می کنم از برخی از نمایندگان مجلس که به جای این که در پی محکومیت اغتشاش گران باشند در پی آزادسازی این اغتشاش گران از زندان هستند. ابزار این اغتشاشات فضای مجازی بود، نمی گوییم فضای مجازی نباشد بلکه می گوییم فضای مجازی باید کنترل شده و صحیح باشد تا به ارکان نظام آسیب وارد نشود مانند آنچه در چین و روسیه اجرایی شده است».
امام جمعه موقت تهران گفت: «اعتراضات به حق مردم را به تعبیر رهبری باید از اغتشاش یک عده جدا دانست. دشمن در پی نا امید کردن مردم است. همه باید این را بدانند که انقلاب اسلامی ماندنی است».

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر جدید حسن روح‌الامین منتشر شد/ تصویرسازی دیجیتال از شعر رهبری

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت عملیات تنبیهی «وعده صادق» و شعری که رهبر معظم انقلاب خواندند، حسن روح‌الامین اثری جدید با عنوان «تو را است معجزه در کف» خلق و منتشر کرد.

روح‌الامین در توضیح این نقاشی نوشته است: «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند که به شرح زیر است:

دلا ز معرکه محنت و بلا مگریز

چو گردباد به‌هم پیچ و چون صبا مگریز

تو راست معجزه در کف، ز ساحران مهراس

عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

تو موج غیرت و عزمی، ز بحر بیم مدار

حذر ز غش طوفان مکن ز جا مگریز

ز سست عهدی ایام دلشکسته مشو

نشانه باش چو پرچم، ز بادها مگریز

چو صخره باش و مکن تکیه جز به دامن کوه

به حق سپار دل خویش و از دعا مگریز

تو از تبار دلیران خیبر و بدری

چو ذوالفقار و چو حیدر بزن صلا مگریز

به نوشخند منافق ز ره کنار مگیر

به زهرخند معاند به انزوا مگریز

چو ره به قبله‌ای امن است پایمردی کن

خطا مکن، ز توهم به ناکجا مگریز

چو تیر را هدف گیر و بر هدف بنشین

ز کج‌روی به حذر باش و از خدا مگریز

امین خلق و امانت‌گزار یزدان باش

به صدق کوش و خطر کن ز مدعا نگریز

کد خبر 6086782

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اثر جدید حسن روح‌الامین منتشر شد/ تصویرسازی دیجیتال از شعر رهبری
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است