Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مراسم یاد و خاطره ۲۲۰ شهید بمباران ۲۸ دی سنندج با حضور خانواده های شهدا و مسئولان در سالن شهدای گمنام این شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت‌الاسلام امید سبحانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج امروز (۲۸ دی) در این مراسم معنوی گفت: 28 دی ماه سال 65 روز مهم و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب است زیرا در این روز 220 نفر از مردم بی دفاع شهرستان سنندج توسط هواپیماهایی بعثی عراق به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متاسفانه بمباران 28 دی ماه سنندج یکی از جنایت های ضد بشری رژیم غاصب صدام علیه مردم بی دفاع این شهرستان بود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: شهدا در نزد خداوند متعال دارای مقام بلند هستند زیرا هیچ کس به درجه و عظمت شهدا نمی تواند برسد.

 

وی افزود: همه ماباید را ه این شهدا عزیز را ادامه دهیم زیرا آنها از جان و مال خود گذشتند تا امنیت و آسایش را برای ما فراهم کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج با اشاره به فتنه اخیر اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ملت ایران همچنان در میدان حاضر بوده و با الگو گیری از راه شهدا همیشه این گونه توطئه ها را نقش بر آب می کنند.

 

حجت الاسلام سبحانی تصریح کرد: باید در راستای دفاع از آرمانهای انقلاب و شهدا قدم برداریم تا دشمنان نتوانند از راه های مختلف به نظام ضربه بزنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت ایران نهادینه شده است و همین فرهنگ باعث خنثی‌شدن تمام توطئه‌های انقلاب از آغاز انقلاب تاکنون بوده است.

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدا در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، اولین اجلاسیه شهدا در شهرستان گراش کلید خورد.

وی افزود: شهرستان گراش در تمام عرصه‌ها مانند دفاع مقدس، مکه خونین، حادثه منا، هواپیمایی خلیج فارس شهدایی تقدیم انقلاب کرده است، از این رو شایسته است اولین اجلاسیه در این شهرستان برگزار شود.

سردار اسدی فرمانده تیپ ۳۳ المهدی که میهمان ویژه این اجلاسیه بود نیز به مقام والای شهدا اشاره کرد و گفت: اگر امروز ایران اقتدار و عزتی دارد به برکت خون شهداست.

در این اجلاسیه از کتاب سردار جوان نوشته حبیب فروزش و پوستر مستند مردی که برنگشت، روایتی از زندگی سردار شهید علی اکبر عظیمی به کارگردانی سعید قربانی رونمایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان