Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - فرمانده سپاه عاشورا گفت: گفتمان شهید باکری امروز همان پیوندی است که در دهه شصت و روزهای اول دفاع مقدس چهار استان را بهم پیوند زد و همان ادبیات امروز در لشکر عاشورا جریان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عابدین خرم ظهر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: کلام مقام معظم رهبری بعد از ۳۱سال درباره سپاه عاشورا، رسالتی را بر دوش ما گذاشته که احساس می‌کنیم گفتمان لشکریان عاشورا همچنان در جامعه اسلاامی جاری و ساری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به چاپ کتاب ۵۲۰صفحه‌ای سخنرانی‌ها، مصاحبه ها و نشست‌های شهید مهدی باکری، اعلام کرد: مهدی باکری سه مطلب را در کتاب به ما اعلام فرموده؛ یکی استقامت، پایداری و پارسایی و دومی صبر، بصیرت، فداکاری و سومی تبعیت محض از ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: گفتمان شهید باکری امروز همان پیوندی است که در دهه شصت و روزهای اول دفاع مقدس چهار استان را بهم پیوند زد و خدا را شاکریم که همان ادبیات امروز در لشکر عاشورا وجود دارد.

وی دلیل تداوم گفتمان شهید مهدی باکری در سپاه عاشورا را عجین فرهنگ این سرزمین و تاریخ آن با تاریخ لشکریان عاشورا دانست و گفت:  سردار کریمیان (فرمانده سابق سپاه عاشورا) یک شخصیتی است که در این لشکر و با این عظمت تربیت یافته است و من قطعا نمی‌توانم مثل وی ایفای نقش بکنم اما با تکیه بر تعالیم دینی و با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام تلاشم را خواهم کرد.

سردار عابدین خرم در پایان با تاکید بر اینکه سپاه یک مجموعه منسجم و متحد است، گفت: مایه افتخار است که بسیج در اختیار سپاه است و سپاه در اخیار مردم که از هیچ تلاشی برای آبادانی این مرز و بوم دریغ نمی‌کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر(عج) استان با سردار پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه و مدیران ارشد سپاه استان قزوین دیدار و گفت و گو کرد.   در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد. سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان هم حفاظت از دستاوردهای انقلاب و کمک به سازندگی کشور را از جمله وظایف سپاه بیان کرد.      

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا