Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، این باشگاه چهار سال در وضعیت بحرانی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مشکی‌پوشان اظهار داشت:

می‌دانید این بازی حساسیت بالایی دارد، چون دو تیم به‌هم نزدیک هستند. دیدار با مشکی‌پوشان یکی از بازی‌های شش امتیازی برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم حساسیت‌های این بازی مانع از جذابیت آن نشود. مشکی‌پوشان آمادگی خوبی در چند هفته اخیر داشته و چند بازیکن خوب هم در اختیار دارد. ما نیز رفته رفته شرایط‌مان بهتر می‌شود. امیدوارم در این هفته بازیکنان ما سهم بیشتری در جریان بازی داشته باشند. همچنین امیدوارم بازیکنان‌مان بتوانند توانمندی خود را در زمین نشان بدهند. در هر صورت تلاش کردیم که بچه‌ها را برای این بازی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «برخی از مربیان لیگ برتری پس از اینکه در تیم خود نتیجه می‌گیرند، نزدیکان خود را به تیم‌شان اضافه می‌کنند، مانند پسر شفر، سرمربی استقلال و برادر برانکو، سرمربی پرسپولیس و … . آیا این کار درستی است؟»، تصریح کرد:

به‌صورت کلی اگر بخواهم بگویم، این چیز دور از ذهنی نیست. همه‌جای دنیا مربیان با کسانی کار می‌کنند که با آنها راحت هستند. آنچلوتی هم پسرش را به تیم خود آورده بود. مهم این است که مربیان بتوانند نظرات سرمربی را برآورده کنند. این کسانی هم که شما نام بردید، سابقه کار در فوتبال ما را دارند. به‌طور مثال برادر برانکو در ایران کار کرده است.

هومن افاضلی در ادامه درباره اینکه «آیا اگر کسی تخصص هم نداشته باشد، باید او را به ایران بیاوریم؟»، گفت:

این مسئله‌ای است بین مربی و باشگاه. قطعاً اگر باشگاه متوجه شود چنین اتفاقی افتاده، در این مسئله ورود خواهد کرد. خوشبختانه تاکنون ما در باشگاه نفت چنین چیزی نداشتیم.

هومن افاضلی در مورد اینکه «باشگاه نفت تهران در این فصل با چالش‌های زیادی مواجه بوده و برخی از بازیکنان به‌ همین دلیل فوتبال‌شان از بین رفته است»، عنوان کرد:

این سؤال فنی نیست. من مسئول فنی تیم هستم. تیم نفت ۳۰ ملیارد بدهی دارد؛ این بدهی‌ها یک‌ شبه جمع نشده است. نفت چهار سال در وضعیت بحرانی بوده است. اگر شما توقع داشته باشید یک شخص یک شبه ۳۰ میلیارد را تسویه کند، این درست نیست. کسی که به باشگاه می‌آید، باید تعهد خود را این‌طور نشان دهد که به پرونده‌ها رسیدگی کند. شاید برخی‌ها بگویند چرا اول به بدهی ما رسیدگی نشده؟ اما فکر می‌کنم باشگاه در مسیر رسیدگی به پرونده‌ها قرار دارد.

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه افزود:

من تا جایی که از دستم برمی‌آید، سعی می‌کنم با بازیکنانم صادق باشم. چیزی که می‌توانیم انجام دهیم، این است که مشکلات را کم‌کم حل کنیم. اگر با بازیکنان تیم ما هم صحبت کنید، آنها هم می‌گویند که این مسئله را کامل دیده‌اند. در ضمن من در باشگاه تنها نیستم و تمام اعضای باشگاه برای این کار تلاش می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن شرکت کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که دیدارهای سختی پیش روی این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر است گفت: باید با تمرکز و به دور از حاشیه ها بازی هایمان را پشت سر بگذاریم.

جواد نکونام ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت:

دیدارهای سختی در پیش داریم. می دانیم کجای کار هستیم و چه شرایطی داریم. می خواهیم بازی را کنترل کنیم تا به پیروزی برسیم. با بازیکنان هم که صحبت کردیم به آنها گفته ایم که چه مسوولیت بزرگی روی دوش ماست. تاکید کرده ام که بهترین بازی را انجام دهیم.

وی ادامه داد:

همیشه دوست داشته ام که پاسخگو باشم. تیم من الان در رختکن است اما من آمده ام به نشست خبری. کسی نمی تواند به من بگوید که حتما بیایم در نشست خبری. به خاطر شرایط ترافیکی نمی توانم در همه نشست های خبری حضور داشته باشم. اگر سال بعد هم مربیگری کنم و در فوتبال باشم باید این شرایط درست شود تا خبرنگاران و اهالی رسانه هم بتوانند به راحتی کارشان را انجام دهند. باید در محل تمرینات تیم ها محل هایی برای نشست خبری وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تاثیر آرامش بر این تیم و تغییراتی که صورت گرفته است گفت:

هر جا که آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است. حضور آتیلا حجازی، علی عسگری و سردار شهریاری تاثیر زیادی در استقلال داشته است. هیچ قولی نداده ام در جلساتی که داشته ام. فقط قول داده ایم که تلاشمان را بکنیم. از هفته آینده تمدید قراردادها برای فصل آینده را شروع خواهیم کرد.

جواد نکونام از اظهار نظر در مورد اتفاقاتی که بین هواداران رخ داده است گفت:

من در مورد هواداران استقلال می توانم صحبت کنم که همیشه یاور تیم بوده اند. امیدوارم روز دوشنبه هم در ورزشگاه حضور داشته باشند و کل ورزشگاه را آبی کنند. ما هم با ارایه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد قضاوت کوپال ناظمی برای این تیم و نگاه هایی که وجود دارد گفت:

ایشان داور خوبی است و نگاه ما مثبت است. البته ذهنیت هایی در مورد قضاوت ایشان از دو دیدار گذشته وجود دارد اما ما هیچ قضاوتی نمی کنیم و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشند و حقی از تیمی ضایع نشود. ما تلاش می کنیم و می جنگیم و هر تیمی که شایسته است پیروز شود. 

وی ادامه داد:

نگران هستیم اما اعتماد می کنیم به همه داوران. همه دیدند که در چند بازی اخیر چه اتفاقاتی رخ داده است . با این حال ما تلاش می کنیم و وظیفه خودمان را انجام می دهیم. امیدوارم داوران هم عدالت را اجرا کنند و هر تیمی که شایسته است به پیروزی برسد. 

نکونام در مورد تغییر نام باشگاه استقلال نیز گفت:

این تصمیم مدیریتی است و بنده به عنوان سرباز زیر پرچم استقلال هستم و با هر نامی برای این تیم می جنگم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران