Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با بیان اینکه جامعه معلولان این استان دارای ایده و فکر هستند و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره برد، گفت: معلولان ما نباید در حاشیه قرار بگیرند. ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ استانها هرمزگان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهریستی استان هرمزگان با بیان اینکه معلولان ما نباید در حاشیه قرار بگیرند، خواستار رفع نگرانی‌های جامعه معلولان در این استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جامعه معلولان این استان دارای ایده و فکر هستند و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره برد، ادامه داد: اینکه انجمن ضایعات نخاعی استان توانسته است در حوزه اشتغال استان بالای 200 شغل مستقیم ایجاد کند خدمت بزرگی به این قشر نموده و جای تشکر و قدردانی دارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در ادامه لایحه حمایت از حقوق معلولان را کمک به بحث اشتغال، درمان و مسکن جامعه معلولان دانست و تصریح کرد: مدیریت جدید بهزیستی استان باید از این مزیت در جهت توانمندی‌سازی و حمایت از جامعه معلولان استفاده کند.

مرادی در این رابطه به بازدید اخیرخود از جزیره قشم اشاره کرد و افزود: در یکی از روستاهای کوچک این جزیره فقط در یک خانواده سه روشندل زندگی می‌کردند که واقعا نیاز به سازماندهی جدی هستند.

وی که از سال 86 هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان هرمزگان را برعهده داشت، به هزینه‌های ورزش برای خانواده‌ای معلولان ورزشکار اشاره و اظهار کرد: طبق قانون باید 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده کشور به چهار بخش ورزش روستایی، عشایری، دانش آموزی و جانبازان و معلولان اختصاص یابد.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان،  در سال 90 حدود 20 ورزشکار معلول در این استان فعالیت داشتند اما اکنون این تعداد به 500 ورزشکار افزایش یافته است.

انتهای پیام/م

R7720/P1486/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند