Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها هشت سال به دنبال یکی از بهترین‌ دروازه‌بانان کنونی دنیا بودند. 

طرفداری - لیورپول که حالا از فقدان یک دروازه بان درجه یک رنج می‌برد، سال‌ها پیش به دنبال جذب یان اوبلاک بود!

به گزارش لیورپول اکو، به نظر می‌رسد قرمزها با توجه به نارضایتی موجود از عملکرد مینیوله و کاریوس، در تابستان یک دروازه بان به خدمت خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان نام یان اوبلاک هم در لیست احتمالی دیده می‌شود. دروازه‌بان ۲۵ ساله‌ای که یکی از ارکان تیم فوق العاده دیگو سیمئونه است و بند آزادسازی‌اش نیز روی ۱۰۰ میلیون یورو تنظیم شده است. اما اوبلاک از سال‌ها پیش در لیست علاقه مندی‌های لیورپول قرار داشت.

هشت سال پیش و زمانی که اوبلاک تنها ۱۶ سال داشت، از سوی استعدادیابان به عنوان یکی از آینده‌دارترین گلرهای نوجوان اروپا شناخته می‌شد و در تیم الیمپیا یوبیانای اسلوونی خوش می‌درخشید. تیم‌های زیادی خواهان امضای قرارداد با او بودند. لیورپول هم یکی از آنها بود که قصد داشت با نشان دادن جو آنفیلد، او را متقاعد کند. به همین دلیل هم اوبلاک به تماشای بازی خانگی لیورپول مقابل آرسنال دعوت شد و این دعوت را هم پذیرفت و شاهد شکست قرمزها بود!

مدتی بعد اوبلاک مصدوم و سال بعدش با ۱.۵ میلیون پوندی راهی بنفیکا شد. سیمون سسلار، مدیرفوتبال الیمیپا یوبیانا درباره این اتفاق می‌گوید:

پیشنهادهای متعددی برای یان داشتیم. باشگاه هایی بودند که کاملا مشتاق مذاکرات جدی با ما بودند. اگر هم رضایت ما جلب می‌شد هم خود بازیکن، می‌توانستیم به یک توافق برسیم. برخی ما را به آنفیلد دعوت کردند. ما رفتیم و بازی لیورپول مقابل آرسنال را از نزدیک تماشا کردیم. اما فقط همین بود و فردایش به خانه برگشتیم. 

حالا و پس از گذشت هشت سال، شاید قرمزها اوبلاک را به گران قیمت ترین دروازه بان تاریخ فوتبال تبدیل کنند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش

به گزارش خبرنگار مهر، «چندهیچ» به نویسندگی مریم یاسین‌زاده و کارگردانی رومینا مهدوی که نگاهی متفاوت به جنگ دارد و روایتی از سرانجام وقایع جنگ با پنج گویش مختلف است، در پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه خوانی می شود.

رومینا مهدوی کارگردان این نمایشنامه‌خوانی در این باره توضیح داد: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد خواستم با اجراخوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه شویم. به امید روزی که صلح در تمام جهان برقرار باشد.

این اجراخوانی به صورت محدود و در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود. تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوان‌های این اجرا هستند.

دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی، پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

کد خبر 6090085 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم