Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان حاضر شد و درباره دیدار فردای این دو تیم، اظهار کرد: فردا (جمعه) شاهد بازی جذاب و دیدنی خواهیم بود. این دیدار نبرد بالای جدولی‌ها است. سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم برابر پیکان به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پنج بازی گذشته که به چهار تساوی رسیدیم شایسته پیروزی بودیم اما با بدشانسی نتوانستیم سه امتیاز هر کدام از مسابقه‌ها را به دست آوریم.

او ادامه‌ داد: پیکان تیم خوبی است. به این توجه نخواهیم کرد که در پنج، شش هفته‌ اخیر نتوانسته طعم پیروزی را بچشد. این حریف برای ما قابل احترام است و به طور قطع، دیدار فردا جذاب خواهد بود.

وی در خصوص فرشاد جان فضا و این که به نظر می‌رسد از دوران اوج خود فاصله گرفته است، خاطر نشان کرد: او کمی آسیب دیده بود که با درد بازی می‌کرد که هفته‌ قبل نیز به دنبال مسائل پزشکی بود و به خاطر همین از تمرینات خارج شد ولی در حال‌ حاضر شرایطش بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص این که به نظر می‌رسد فولاد پس از به ثمر رساندن گل عقب می کشد، اظهار کرد: ما بعد از گل عقب نشینی نمی‌کنیم،‌ بلکه این حریفان هستند که به ما فشار می‌آورند. یعنی فصل دوم همه می‌خواهند امتیاز بگیرند و تیم به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد. ضمن این که در سه بازی گذشته سه پنالتی‌ 100 درصدی برای فولاد گرفته نشد و همه اینها کمک کرد تا حریفان از ما امتیاز بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کمیته‌ داوران باز هم برای بازی فردای فولاد از یک داور جوان استفاده کرده است، بیان‌ کرد: بعد از بازی قبل هم گله کردیم،  ولی متاسفانه اهمیتی به این موضوع ندادند. نکته جالب این است که داور بازی فردا هم تهرانی است. ضمن احترام به تمامی داوران ولی نمی دانم که کجای دنیا این اتفاق می‌افتد که با تیمی بازی داریم از همان شهر نیز داور انتخاب می‌شود. ما بازی دور رفت با پیکان را هم به خاطر مشکل داوری واگذار کردیم. البته در حال‌ حاضر قصاص قبل از جنایت نمی‌کنیم ولی این انتظار را داریم که  آقای اصفهانیان حداقل شک و شبهات را از بین ببرد.

پورموسوی در مورد آرش افشین هم، بیان‌ کرد: او یک ماه و نیم از تمرینات به دور بود، اما کم کم خودش را آماده کرده است و اگر فردا (جمعه) نیاز باشد از او استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه‌ داد: مطمئنا نتیجه‌ گرفتن سخت است ولی امیدوارم که هواداران از ما حمایت کنند و قول می‌دهم که فردا یک فولاد متفاوت تر از هفته‌های قبل خواهید دید و بازیکنان با تمام وجود بازی خواهند کرد.

سرمربی  فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: اگر از سه بازی گذشته امتیازات لازم را به دست می آوردیم در حال‌ حاضر ادامه‌ راه آسان تر بود  ولی ما عادت کرده‌ایم که در شرایط سخت نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی گفت: در بازی با پیکان اتفاقاتی  باعث شد نتوانیم به عملکردمان همراه با امتیازات کامل باشد اما مطمئن هستم فردا با توجه به تفکراتی که از جلالی سراغ دارم فوتبال خوبی را شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!

به گزارش ورزش سه، محمد امین حزباوی مدافع دهه هشتادی و ملی پوش فوتبال ایران که حالا در السد قطر بازی می‌کند، موفق شد اولین قهرمانی باشگاهی خودش را با این تیم پرافتخار قطری جشن بگیرد. 

حزباوی در تابستان، با چشم پوشی بر روی پیشنهاداتی که از تیم های بزرگ داخل کشور داشت، بلیط سفر به قطرش را هماهنگ کرد و راهی السد شد.
مدافع سابق فولاد خوزستان که ۱۰ روز دیگر تولد ۲۱ سالگی خودش را جشن می‌گیرد، در خط دفاعی قهرمان قطر به شیوه‌ای بازی می‌کرد که بسیاری از کارشناسان، معتقد بودند تجربه و کیفیت بالای او با سنش کاملاً تضاد دارد. 

محمدامین حزباوی در فصل گذشته پس از آنکه توانست خود را به جواد نکونام اثبات کند به ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان راه پیدا کرد و پس از حضور موفقیت‌آمیز در این تیم در جام باشگاه‌های آسیا هم به میدان رفت و مقابل تیم‌هایی مثل الهلال و الفیصلی اردن بازی کرد و توانست خوش بدرخشد و مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد. درخشش حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه امیرقلعه نویی هم قرار بگیرد و فروردین ۱۴۰۲ به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد. او البته در دو بازی تدارکاتی با روسیه و کنیا با وجود دعوت به تیم ملی در لیست بازیکنان حضور نداشت.

با خروج جواد نکونام از تیم فولاد و حضور منصوریان هم شاهد بودیم این مدافع مستعد مورد توجه سرمربی جدید قرار گرفت و به خوبی از پس این اعتماد برآمد.
درخشش حزباوی در تیم فولاد تا آنجا پیش رفت که شایعه پیشنهاد کارلوس کی‌روش به این بازیکن برای پذیرش تابعیت قطر هم مطرح شد اما او ترجیح داد پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند تا تمرکز خود را روی این موضوع بگذارد.

خرداد سال گذشته، موفقیت‌های پی در پی حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد و با قراردادی ۵ ساله راهی این کشور شود و فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد و در کنار بازیکنان مطرحی همچون «میگوئل» و «اوتاویو» قرار بگیرد.

علاوه بر این، حزباوی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد البته این جایزه در نهایت به «مایکا هامانو» (باشگاه ایناک کوبه لئونسا، تیم ملی ژاپن) تعلق گرفت.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. 

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۹ بازی برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل هم شده است. او در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم حضور موفقی داشت و در ۴ دیدار برای تیمش به میدان رفت.

حزباوی تنها در ۲ بازی در ترکیب السد حضور نداشت که یک بار در هفته نخست لیگ و یک بار هم در هفته دوازدهم که به دلیل دریافت کارت زرد محروم بود. او مجموعاً ۱۳۱۳ دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته است.

السد در خط حمله هم عملکرد درخشانی داشته است و به لطف حضور اکرم عفیف توانسته است ۶۱ گل به ثمر برساند که از این حیث هم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته است. اکرم عفیف با ثبت ۲۵ گل و ۹ پاس گل روی بیش از نیمی از گل‌های این تیم تأثیر مستقیم داشته است.

حزباوی در بیست سالگی به این موفقیت رسیده و با نگاه به شرایط کنونی او، می‌توان نوشت که با حضور او و پیشرفتش قطعا تیم ملی فوتبال ایران از حالا خیالش از داشتن یک مدافع شش دانگ و باهوش برای جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ راحت است.

دیگر خبرها

  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال