Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هیات رئیس مجلس طرح سؤال از رئیس جمهور را اعلام وصول نکرده است، افزود: هیات رئیسه مجلس در خصوص طرح سؤال از رئیس جمهور بر اساس قانون عمل نکرد و در این باره کوتاهی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پیام دلیجان؛ با اشاره به موضوع طرح سوال از رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز و پرداخت بدهی های سرمایه گذاران این مؤسسات گفت: از چندی قبل طرح سؤال از رئیس جمهور در بین نمایندگان مجلس مطرح شد و بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس خواستار این موضوع شدند که امیدواریم هر چه زودتر به این موضوع از سوی هیات رئیسه مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه هیات رئیس مجلس طرح سؤال از رئیس جمهور را اعلام وصول نکرده است، افزود: هیات رئیسه مجلس در خصوص طرح سؤال از رئیس جمهور بر اساس قانون عمل نکرد و در این باره کوتاهی کرده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص رسیدگی به وضعیت مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز و پرداخت بدهی سرمایه‌گذاران این مؤسسات، اعضای هیات دولت جلساتی را با کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی برگزار کرده‌اند که این جلسات هم نتیجه روشنی نداشته است.

سلیمی با تأکید بر اینکه علی‌رغم پیگیری‌ها، بخشی از بدهی‌ها با تأخیر معنادار پرداخت شده است، گفت: با همه پیگیری‌های صورت گرفته همچنان بخشی از این مطالبات هنوز پرداخت نشده و همین موضوع سبب اعتراضات مردمی شده است.

وی اضافه کرد: این سؤال مطرح است که اگر مؤسسات غیرمجاز مجوز فعالیت نداشتند چرا با تابلوی رسمی و حتی با تبلیغ در رسانه‌های رسمی اعلام موجودیت می‌کردند و با مردم را با سودهای بالا فریب می‌دادند و بانک مرکزی هم با آنها مقابله نکرد؟

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم که دولت هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی مؤسسات اقدام کند تا با برگرداندن سرمایه به مردم مشکلات آن‌ها کمتر شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، عباس گلرو، دبیرکل گروه ایرانی اتحادیه بین المجالس جهانی و الهام آزاد عضو هیات رییسه مجمع زنان IPU و نماینده زنان آسیا پاسفیک در حاشیه یکصد و چهل و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی با هیات پارلمانی سوریه دیدار کردند. در دیدار هیات پارلمانی کشورمان با هیات پارلمانی سوریه درباره آخرین موضوعات این اجلاس و هماهنگی‌های دو هیات پیرامون مباحث مطرح در اجلاس، همچنین مسایل دوجانبه کشور ایران و سوریه گفتگو شد.

دیگر خبرها

  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «مهر ماه» سال گذشته