Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود دوهفته دیگر یک سیارک بزرگتر از برج الخلیفه ( مرتفع ترین برج زمین) دبی از کنار سیاره خاکی می گذرد. این سیارک ۲۰۰۲AJ۱۲۹ نام گرفته که با سرعت ١٠٧٨٢٦ کیلومتر برساعت از کنار زمین رد می شود. ناسا نیز آن را در گروه خطرات احتمالی برای زمین طبقه بندی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت حرکت این سیارک ١٥ بار سریع تر از سریع ترین هواپیمای ساخت بشر است. به هرحال طول سیارک ١.١ کیلومتر است. به این ترتیب سیارک از طول برج الخلیفه( با طول ٠.٨ کیلومتر) نیز بزرگتر به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: تصویر شگفت انگیز نشنال جئوگرافیک از داغ ترین نقطه زمین

طبق محاسبات دانشمندان سیارک مذکور در ١٥ بهمن (٤ فوریه) از فاصله ٤٢٠٨٦٤١ کیلومتری زمین رد می شود.هرچند این فاصله زیاد به نظر می رسد اما ناسا سیارک هایی را خطرناک دسته بندی می کند که از فاصله کمتر از ٧٤٠٣٠٠ کیلومتری سیاره خاکی گذر کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

سیارکی بزرگتر از برج الخلیفه از کنار زمین می‌گذرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 شهاب زاهدی لژیونر ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا ژاپن پس از اینکه در دو مسابقه پیاپی در جِی لیگ ژاپن مقابل هیروشیما و جوبیلو ایواتا موفق شده بود سه گل به ثمر رساند، هفته گذشته علی‌رغم درخشش قابل توجه برابر توکیو وِردی نتوانست این کار را انجام بدهد و سه موقعیت خطرناک او تبدیل به گل نشد، اما امروز به بهترین شکل دروازه حریف‌شان را باز کرد. او از غفلت دروازه بان استفاده کرد و از فاصله 50 متری یک سوپرگل زد. این لحظات را با آهنگ فوتبالیست‌ها می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • دنباله‌دارها، سیارک‌ها و شهاب‌سنگ‌ها: بازدیدکنندگان فضا
  • شناسایی یک شهاب سنگ از هسته سیارک توسط محققان کشور
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • سیارکی که بر فراز برلین منفجر شد
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم
  • فیلم| عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با هشت ماه بلاتکلیفی
  • سیارکی که بر فراز برلین منفجر شد، رکورد سریع‌ترین چرخش وضعی را هم شکست
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!