Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، فرماندارمیبد با حضور در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج میبد انتخاب شایسته سرگرد پاسدار مصطفی بهشتی فیروزآبادی را به فرماندهی این ستاد تبریک گفت.
سرگرد پاسدار مصطفی بهشتی‌فیروزآبادی در دیدار با فرماندار شهرستان میبد، ضمن تشریح برخی از برنامه‌ها و اولویت‎های پیش رو در سپاه افزود: امروز یکی از اولویت‌های سپاه، ورود به برنامه‌های فرهنگی است و باید با شناسایی آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جوان شهرستان این آسیب‌ها را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: سپاه و بسیج تمام توان خود را در جذب حداکثری و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن و اجرای برنامه‌های امید آفرین در سطح شهرستان به کار خواهد گرفت.
بهشتی در مورد مهمترین محورهای اجرایی ناحیه مقاومت بسیج میبد اظهار داشت: احیای پایگاههای غیر فعال و نیمه فعال محلات شهرستان با تکیه بر کیفیت بخشی حلقه های صالحین، راه اندازی برنامه های عملیاتی و تاکتیکی و توانمند سازی هسته های فرهنگی در رده های مقاومت از مهمترین اولویت های کاری ناحیه مقاومت بسیج میبد می باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد ارائه خدمات شایسته در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، درمانی، رفاهی و ورزشی به بسیجیان و ایثارگران را به منظور جذب حداکثری و انسجام سازمانی و اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سپاه میبد برشمرد.
وی در مورد برنامه های عمرانی سپاه میبد بیان داشت: تکمیل پروژه های نیمه ساز ناحیه مقاومت مانند استخر شنا، درمانگاه امام حسین(ع)، احداث مسجد و سالن آمفی تئاتر، سالن تیر اندازی، سالن ورزشی و سوله های سالن 9 دی از مهمترین برنامه ای عمرانی است که در حال پیگیری آنها هستیم.
بهشتی توانمند سازی مدیران بسیجی، محتوا بخشی فعالیتهای فرهنگی و آموزشی به منظور مقابله جدی با سطوح مختلف جنگ نرم را از تدابیر سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد که در جهت تحقق آن تلاش جدی داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد از ایجاد اتاق فکر و هیات های اندیشه ورز در سطح ناحیه خبر داد و گفت: این اتاق فکر ها در جهت رصد فعالیتها، بررسی ضعف ها و چالش های سازمانی، ارائه راهکار و راهبردهای اجرایی در مدیریت بسیج شهرستان و تنظیم برنامه های 5 ساله مطابق با تدابیر و منویات رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و سیاستهای اجرایی سازمان بسیج مستضعفین برنامه ریزی می کنند.
وی در پایان حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حراست از آرمانهای والای دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از مهمترین اهداف سپاه دانست و اذعان داشت: پاسداشت خانواده محترم شهداو ایثارگران، بازنشستگان و پیشکسوتان بسیج و استفاده از ظرفیت بالای آنها در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولویت های اصلی و اجرایی ناحیه مقاومت بسیج میبد می باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی مراسم سوم خرداد، سالروز آزادی سازی خرمشهر عنوان داشت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر نقطه عطفی بر پیروزی‌های ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ رزمنده از بخش مرکزی تنگستان در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند تصریح کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف در دفاع از دستاوردهای انقلاب سبب خنثی شدن بسیاری ازتوطئه‌های دشمنان شد و عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر یکی از مهمترین عملیات‌های دفاع مقدس و برگ زرینی در ثبت شجاعت رزمندگان اسلام است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: حماسه فتح خرمشهر مرهون مقاومت مردم، ایستادگی و از خودگذشتگی رزمندگان است و آنان بازیگران اصلی این رویداد تاریخی در برابر ارتش متجاوز رژیم بعث عراق است.

وی آزادسازی خرمشهر را حاصل تدبیر امام راحل و توکل رزمندگان اسلام به خدا و امدادهای غیبی عنوان و یادآور شد: رزمندگان اسلام تنها با پشتوانه معنوی، اتحاد، یکدلی، مقاومت و ایستادگی توانستند در برابر دشمن پیروز شوند و خرمشهر را با عملیات ۲۰ روزه به آغوش میهن باز گردانند.

لطفی اضافه کرد: پیام برگزاری سالروز فتح خرمشهر باید با ۲ هدف صورت گیرد که یک برنامه تجلیل از کسانی است که در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر و پیام دیگر انتقال دفاع، مقاومت و ایثار گری رزمندگان هشت دفاع مقدس به نسل جوان باید باشد که با همراهی، همکاری و تعامل مناسب در حوزه مرکز شهرستان و پشتیبانی رزمندگان و بسیجیان برنامه محتوایی خوبی برگزار شود.

فرماندار تنگستان از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خواست تا با همکاری و همراهی بیشتر با سپاه زمینه برگزاری هرچه بهتر مراسم سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر را با حضور گسترده مردم در شهرستان فراهم آوردند.

کد خبر 6097483

دیگر خبرها

  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد