Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب درج شایعات در کانال های تلگرامی این شهرستان اقدامی مغرضانه از سوی دشمنان جمهوری اسلامی دانست و گفت:مردم در برابر این گونه شایعات باید کاملا هوشیار بوده و به آن توجهی نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ محمدرضا یاری با اشاره به درج شایعات اخیر در برخی کانالهای تلگرامی شهرستان در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت : این شایعات توسط دشمنان مغرض جمهوری اسلامی ساخته شده که کاملا بی اساس هستند ولی متاسفانه برخی فریب خورده داخلی با منتشر کردن این مطالب به آن دامن می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مردم در برابر اینگونه شایعات باید کاملا هوشیار بوده و به آن توجهی نکنند.

 

ایشان اذعان داشت: شایعه پراکنی یکی از جرائم اینترنتی است که قوه قضائیه به شدت با آن برخورد خواهد کرد و برای این کانالهای تلگرامی درشهرستان پرونده قضایی تشکیل شده که درحال تکمیل است ودرهفته آینده با مدیران این کانالها به شدت برخورد خواهد شد.

 

وی تصریح کرد : مردم شهرستان اخبار واطلاعات خودرا از طریق کانالهای خبری شناسنامه دار وموثق دریافت کرده و از مراجعه به کانالهای بدون شناسنامه و غیر معتبر برای دریافت اخبار شهرستان خودداری کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار

امتداد - دلالان سبزه‌میدان با پیش‌بینی ادامه کاهش قیمت دلار معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به‌قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه‌میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار است. دلالان سبزه‌میدان با پیش‌بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به‌قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

 

      دانلود

کد ویدیو   برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا مدل Y کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی