Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندار گالیکش گفت: 30 درصد از عرصه‌های جنگلی این شهرستان به زمین کشاورزی تبدیل‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه ایوب ابوالتختی در جلسه کارگروه پسماند شهرستان گالیکش گفت: از شعار در خصوص موضوع پسماند باید اجتناب کرد و با اجرای قوانین و تلاش همگانی از تبدیل‌شدن این موضوع به بحران جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آلودگی کلان‌شهرها و شهرهای صنعتی تصریح کرد: هرساله در فصل پاییز و زمستان با پدیده آلودگی هوای ناشی از ترافیک و پسماند روبرو هستیم که باعث تعطیلی فعالیت مدارس و ادارات و همچنین اماکنی که با افراد مسن سروکار دارند می‌شود.

ابوالتختی افزود: شهرستان گالیکش هم با پدیده ترافیک روبرو شده و به یکی از معضلات این شهرستان تبدیل‌شده است.

معاون فرماندار گالیکش اظهار کرد: در شهرستان گالیکش بیش از 30 درصد از سطح جنگل‌ها تبدیل به زمین کشاورزی شده است که بسیار کم بازده‌اند و به‌سرعت در حال گسترش است.

وی همچنین گفت: به‌سرعت به تعداد ماشین‌آلات و صنایع آلاینده افزوده‌شده و در بسیاری از موارد هم مسائل زیست‌محیطی نادیده گرفته می‌شود که این مسئله اجتناب‌ناپذیر است.

در ادامه هریک از اعضای کارگروه نقطه نظرات و همچنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مصوبات جلسات قبل را بیان نمودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد

این مصوبه مجلس، از سال گذشته تا کنون، به دلیل اشکالاتی که شورای نگهبان به آن وارد کرده بود، ۳ بار رفت و برگشت و سرانجام نظر اعضای شورای نگهبان را جلب کرد.

اما کدام موجر‌ها مشمول «سقف دستوری اجاره‌بها» می‌شوند؟
 براساس این قانون، در استان‌هایی که تورم عمومی سالانه، بیش از ۳۰ درصد است، وزارت راه و شهرسازی باید «رشد سالانه اجاره‌بها» را تعیین کند.

 نرخ تعیین شده برای «رشد مجاز اجاره‌بها در هر سال» در این استان‌ها بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد نرخ تورم خواهد بود.

به عنوان مثال اگر در تهران تورم عمومی ۵۰ درصد است، دولت میزان رشد مجاز اجاره‌بها را می‌تواند ۲۵ تا ۵۰ درصد تعیین کند.

پیش‌تر، برخی کارشناسان اقتصادی نسبت به «تبعات اجاره‌بهای دستوری» هشدار داده بودند و گفته بودند، اگر سمت عرضه در بازار اجاره‌نشینی دچار این ذهنیت شود که «هزینه‌های زندگی‌اش از محل اجاره‌داری با عایدی اجاره» همخوانی ندارد، احتمال دارد از این بازار خارج شود و در نتیجه عدم تعادل بیشتر می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

tags # بازار مسکن تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • «سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد
  • تبدیل بیش از نیم میلیون مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد