Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با بیان این مطلب که اگر هفت هشت مدیر استانی که نمیتوانند کاری را در جهت توسعه استان انجام دهند، کرسی مدیرت خود را واگذار کنند، اظهار کرد: امیدواریم پرواز های فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان پایدار باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سید مناف هاشمی" استاندار گلستان در آیین بهره برداری از خط پروازی ایران ایر در مسیر تهران به کلاله و بالعکس در فرودگاه این شهر گفت: این یک واقعیت است که اقتدار، وحدت و شجاعت مردم ایران، زبانزد عام و خاص در جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این مطلب که ما در مسیر توسعه قرار داریم و سخت ترین دشمن امریکا، اسرائیل و عربستان در جهان هستیم، اظهار کرد: اختشاشاتی حاضر در کشور که روی میدهد، مسئله بزرگی نیست، چون هیچ گونه خللی در مسیر توسعه این کشور قرار ندارد.

"هاشمی" تصریح کرد: ما باید قدر دان تمام تلاش های مسئولان و مردم باشیم.

استاندار گلستان با بیان این مطلب که در بوجه استام گلستان ، توسعه هدف اصلی بودجه بوده است، افزود: روز های اخیر، روز های بودجه است که نقش به سزایی در توسعه هر استان دارد.

وی به نقش فرودگاه کلاله در شرق گلستان اشاره کردو گفت: فرودگاه کلاله مختص شهر کلاله نیست، بلکه باید محور توسعه استان گلستان و خراسان شمالی باشد.

"هاشمی" افزود: چرا نباید جلسات استان در شرق گلستان برگزار نشود چرا مدیران نباید در توسعه شرق استان و فرودگاه کلاله قدم بردارند.

وی اظهار کرد: فرودگاه کلاله میتواند پلی برای گردشگری و توسعه شرق استان باشد.

استاندار گلستان اظهار کرد: مسئولین کشوری برای ایجاد بندرخشک در گلستان، قدم های بهتری بردارند. تا کنون 5 بخش خصوصی در این منطقه حضور پیدا کرده است و دولت با وجود منابع محدود قدمهای مثبتی برداشته است.

"ماینده عالی دولت در استان گلستان خطاب به مسئولین فرودگاهی کشور تصریح کرد: شرق گلستان به اندازه استان ایلام جمعیت دارد چرا نباید ، پرواز های این فرودگاه استمرار داشته باشد و ما از مسئولین کشوری و فرودگاهی می خواهیم که این پرواز ها مستمر داشته باشد.

"هاشمی" گفت: شرایط انتظار استان گلستان نسبت به مدیران کشوری افزایش یافته است و قول هایی که رئیس جمهور به مردم استان داده است باید عملیاتی شود از جمله پروژه آزاد راه بندرگز به آشخانه که نباید منتظر بودجه بود.

استاندار گلستان گفت: من در لایحه بودجه کشور برای توسعه استان گلستان چیزی ندیدم و من نگران توسعه استان گلستان هستم و اگر خواهان توسعه استان نباشیم بهتر است همان هزینه های جاری توسعه استان را پرداخت نماید تا برخی از کار های توسعه استان برداشته شود.

وی در ادامه سخنان خود به آرزوی بزرگ مردم استان در جهت توسعه این نقطه از کشور اشاره کرد و گفت: بزرگترین ارزوی استان گلستان، افتتاح پروژه منطقه آزاد تجاری است و اگر بنا باشد روند اعلام منطقه آزاد تجاری در گلستان به این گونه باشد؛ شاهد تصویب این قول رئیس جمهور در سال های آتی نخواهیم بود.

"هاشمی" افزود: سخنان من بر اساس نگاهکارشناسی است نه نگاه سیاسی،  اگر هفت هشت مدیر استانی که نمیتوانند کاری را در جهت توسعه استان انجام دهند، کرسی مدیرت خود را واگذار کنند.

استاندار گلستان در پایان سخنان خود گلایه ای از مدیران حاضر در جلسه کرد و خاطر نشان کرد: حضور این همه مدیر در آیین افتتاحیه فرودگاه کلاله جای بسی تعجب است و اگر خواهان گردش چرخ توسعه استان باشیم باید این حضور ها را در عرصه عمل مشاهده کنیم نه به عنوان یه میهمان در جلسه ای حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان

۹۰ کاندیدا برای کسب ۴۵ کرسی باقیمانده از ۲۹۰ کرسی مجلس تا ۸ صبح پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت به رقابت می‌پردازند.

به گزارش مشرق، تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حالی از بامداد ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شد که ۹۰ کاندیدا برای کسب ۴۵ کرسی باقیمانده از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای‌اسلامی به رقابت می‌پردازند؛ رقابتی که تا ۸ صبح پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

ماراتن انتخابات مجلس دوازدهم که از اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده‌ در شرایطی روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به خط پایان می‌رسد که رقابت‌های انتخاباتی در ۱۵ استان کشور به اوج رسیده و کاندیداها در ۲۱ حوزه انتخابیه درحال فعالیت‌های انتخاباتی به‌منظور جلب‌نظر مردم هستند.

دراین میان رقابت‌های انتخاباتی در استان تهران حال‌وهوای دیگری به‌خود گرفته است؛ رقابت ۳۴ کاندیدا برای کسب ۱۶ کرسی نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همچنین ورامین، پیشوا و قرچک رقابت‌ها در این حوزه را در کانون توجه رسانه‌ها و افکارعمومی قرار داده‌است.

در چنین شرایطی اگرچه رقابت انتخاباتی در تهران تنها در اردوگاه اصولگرایی در جریان است، اما کاندیداهای منسوب به جریان اصلاح‌طلبی نیز در برخی حوزه‌ها به دور دوم راه یافته‌اند؛ موضوعی که سبب شده در این دور از انتخابات نیز رقابت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان جریان داشته باشد.

رویکرد اصلاح‌طلبان در دور دوم

طی روزهای اخیر تحرکات انتخاباتی محدود به جریان‌های اصولگرایی نبوده و جریان‌های اصلاح‌طلب نیز فعالیت‌هایی را برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم داشته‌اند.

براین اساس هم بود که حزب اعتماد ملی اعلام کرد از کاندیداهایی که گرایش اصلاح‌طلبی یا متمایل به اصلاح‌طلبان داشته باشند، حمایت خواهد کرد.

براساس برخی گمانه‌زنی‌ها در اردوگاه اصلاح‌طلبی، ندای ایرانیان، کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و اعتدال و توسعه ازجمله احزاب اصلاح‌طلبی هستند که از برخی کاندیداهای به دور دوم راه یافته در نقاط مختلف کشور حمایت می‌کنند.

رقابت در اردوگاه اصولگرایی

ترکیب کاندیداهای حاضر در دور انتخابات مجلس دوازدهم در تهران نشان می‌دهد در این حوزه انتخابیه رقابت تنها در اردوگاه اصولگرایی جریان دارد.

براین اساس هم بود که طی روزهای اخیر شاهد انتشار فهرست‌های مختلفی از این جریان به‌منظور رقابت در تهران بوده‌ایم؛ فهرست‌های چندگانه‌ای که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • (ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم