Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای کلانشهر اراک گفت: فاز نخست پارک بانوان اراک که در واقع اقدامی در راستای رعایت شاخص دسترسی برابر زنان و مردان تا پایان امسال با صرف بودجه ۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، طوفان محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز نخست پارک بانوان اراک که در واقع اقدامی در راستای رعایت شاخص دسترسی برابر زنان و مردان به‌عنوان یکی از شاخص‌های عدالت شهروندی است تا پایان امسال با صرف بودجه 5 میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از تسهیلات تفریحی و ورزشی حق همه اقشار جامعه بوده و جزو رفاهیات شهری است که در در جوامع توسعه یافته بسیار مورد توجه است، بنابراین در راستای ایجاد این حق استفاده از رفاهیات ورزشی و تفریحی برای بانوان اراکی تکمیل پارک بانوان در دستور کار قرار گرفته و تا پایان امسال شاهد بهره‌‌برداری فاز نخست آن می‌شویم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای کلانشهر اراک تصریح کرد: ایجاد آلاچیق‌های متعدد، غرفه‌های نمایشگاه صنایع دستی، کافی‌شاپ و بوفه، ایجاد زمین بسکتبال، زمین والیبال، زمین مینی گلف، زمین تنیس، زمین اسکواش، زمین اسکیت بانوان، زمین اسکیت کودکان، و مسیر دوچرخه ‌سواری در این پارک از جمله امکاناتی است که در این پارک دیده شده است.

محمدی بیان کرد: ایجاد محوطه شطرنج، ست‌های ورزشی، نمازخانه، ست‌های ورزشی ویژه معلولان، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، کتابخانه، ساختمان آموزش، فرهنگسرا، آمفی تئاتر و زمین ورزشی چندمنظوره از جمله رفاهیات و امکاناتی است که در فازهای بعدی بوستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رای نیاوردن پیشنهاد لغو طرح خیابان 58 متری اراک به منزله رای شورا نیست

عضو شورای شهر اراک هم با اشاره به تعرفه عوارض سال 97 شهرداری گفت: این تعرفه در تاریخ 25 دی‌ماه پس از ارجاع به صحن رسمی شورا تصویب شد که برای اعلام عمومی منتظر تایید مراجه مربوطه است.

سعید نادری نورعینی ادامه داد: برای بودجه سالانه شهرداری هم این مسیر پیموده می‌شود و امیدواریم با کارهای کارشناسی انجام شده به منظور تهیه و تصویب بودجه و عوارض، فضایی سرشار از نظم و آرامش را برای شهروندان شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: پروژه پارک بانوان در راستای عدالت شهروندی در اکثر شهرهای بزرگ کشور اجرا شده که وجود آن برای بانوان با توجه به قوانین و فرهنگ کشور ما نیازی است که احساس می‌شود و شهرداری‌ها در این حوزه وارد میدان شده‌اند.

عضو شورای شهر اراک اضافه کرد: سعی داریم تا در فضایی سالم و استاندارد محیطی را برای ورزش و تفریح بانوان اراکی فراهم کنیم که توجه به سلامت شهروندان در اجرای این پروژه بسیار  حائز اهمیت بوده و از احساسیت بالایی و برای مثال در بحث استفاده از کمپوست باید استانداردها به طور کامل رعایت شود.

نادری نورعینی با اشاره به طرح 58 متری یا همان بزرگراه امیرکبیر گفت: این طرح بخشی از طرح تفصیلی شهر اراک است که به منظور توسعه این شهر از سال 83 درنظر گرفته شده و در این راستا بخشی از پلاک‌های واقع در مسیر این خیابان هم از سوی شهرداری تملک شده اما متاسفانه نه تنها هنوز این طرح اجرایی نشده بلکه مشکلاتی را هم برای شهروندان به‌وجود آورده است.

وی افزود: تنها کاری که در این زمینه شورا می‌تواند انجام دهد پیشنهاد لغو این طرح است که این پیشنهاد پس از به رای گذاشته شدن در شورا، رای لازم را کسب نکرد و تصویب نشد اما این به منزله صدور رای شورا به اجرای این طرح نیست و قرار بر این شده که این طرح در کارگروهی با حضور اعضای شورا، شهردار و نهادهای مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه