Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@06:02:36 GMT

تابلو بلوار شهدای اصناف شهرستان قدس رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۱۲۶۶

تابلو بلوار شهدای اصناف شهرستان قدس رونمایی شد

رییس شورای اسلامی شهر قدس گفت : به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 25 شهید اصناف شهرستان قدس مراسم رونمایی از تابلوی شهدای اصناف شهر قدس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، مراسم رونمایی از تابلو  بلوار شهدای اصناف شهرستان با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان، شهردار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و روسای اتحادیه ها و واحدهای صنفی شهرستان  در میدان امام حسین (ع)  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس در این مراسم اظهار داشت: ما در قبال شهدای والامقام وظیفه‌ای بسیار خطیر و حساس بر عهده داریم و باید با پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری  اسلامی ایران  به وظیفه خود در این زمینه عمل کرده و از عزت و شرف کشور عزیزمان در تمامی عرصه ها دفاع کنیم.
  وی افزود : با عنایت به نقش ارزنده اصناف در عرصه های مختلف سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی و گرامیداشت یاد و خاطره 25 شهید والامقام اصناف شهرستان قدس طرح نامگذاری یکی از معابر شهرستان در سال 94 بنام این شهدای والامقام در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و به تصویب رسید که متاسفانه این امر پس از گذشت دو سال به سرانجام نرسید.
  رییس شورای اسلامی شهرستان قدس یادآور شد : با روی کار آمدن شورای اسلامی شهر در دوره پنجم و به پیشنهاد کمیسیون اصناف و صنایع این طرح در صحن علنی جلسه رسمی شورا مطرح و به تصویب رسید و  پس از تایید کمیته تطبیق فرمانداری و شورای نامگذاری شهرستان و با توجه به ظرفیت های موجود بلوار واقع شده در میدان امام حسین(ع) به سمت معادن و گرمدره بنام شهدای اصناف نامگذاری و با حضور مسئولان شهرستان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مراسم رونمایی از تابلو این معبر برگزار شد.
       حسین چناقچی با  بیان اینکه 25 پایگاه بسیج  اصناف در سطح شهرستان قدس  وجود دارد، افزود:ترویج و نشر فرهنگ متعالی ایثار و شهادت برای ما از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و تلاش بر این است که در این زمینه مسئولان و متولیان امر با ما مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دست یابیم.
  وی تصریح کرد : دشمنان قسم خورده نظام در طول 39 سال از عمر پر برکت انقلاب با بکارگیری ترفندهای خصمانه گوناگون سعی در براندازی جمهوری اسلامی ایران داشته و در حال حاضر نیز اقتصاد کشور را نشانه گرفته اند که خوشبختانه با درایت و ژرف اندیشی  رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و هوشیاری ملت بزرگ ایران تمامی نقشه ها و کارشکنی های آنها محکوم به شکست شده است.
  رییس کمیسیون اصناف و صنایع شورای اسلامی شهر قدس گفت : دل بستن به دشمنان انقلاب و نظام  در بحث مشکلات اقتصادی مشکلی را حل نمی کند ؛ دشمن برای تضعیف نظام  و دلسرد کردن مردم از انقلاب و مسئولین اقتصاد  کشور را مورد هدف قرار داده است که البته ملت بزرگوار و انقلابی ایران اسلامی همانند گذشته با همت و تلاش جهادگونه خود بر مشکلات فائق شده و امید واهی دشمنان نظام  و در راس آن استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را به یأس مبدل خواهند کرد.     انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود