Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - تیم تراکتورسازی در هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل سایپا بازنده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سایپا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد، دیداری که در نهایت به پیروزی 2 بر یک شاگردان علی دایی انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ترابی در دقیقه 62 با یک شوت سرکش و در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی گل‌های سایپا را به ثمر رساند. محمد ایران‌پوریان نیز در دقیقه 70 تک گل تراکتورسازی را وارد دروازه سایپا کرد.

تراکتورسازی که با پس از برکناری یحیی گل‌محمدی سکان هدایت خود را به‌صورت موقت به مجتبی حسینی داده بود، در این دیدار هم نتوانست کاری از پیش ببرد. در سوی مقابل نیز مهدی ترابی برای سایپا گلزنی کرد که در نیم‌فصل بحث حضورش در تراکتورسازی داغ بود. سایپا با این پیروزی 31 امتیازی شد و حداقل برای 24 ساعت جای استقلال را در رده پنجم جدول گرفت.

حمید حاج‌ملک کار قضاوت دیدار تراکتورسازی - سایپا را برعهده دارد. او در نیمه نخست به هیچ‌کدام از بازیکنان دو تیم کارت زرد و قرمز نشان نداد.


256 41

 

کلید واژه‌ها : لیگ برتر هفدهم - باشگاه سایپا - باشگاه تراکتورسازی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس برگزار شد.

* مدیران باشگاه پیکان در ابتدای این دیدار از زحمت‌های مجتبی حسینی سرمربی پیشین خود که در حال حاضر هدایت آلومینیوم را بر عهده دارد با اهدای یادبودهایی تقدیر کردند.

* بارش شدید باران در جریان این بازی بارها باعث سرنگونی بازیکنان دو تیم شد. مجتبی حسینی از بازیکنان خود خواست با آرامش بیشتری بازی کند تا دچار مصدومیت نشوند.

* پیراهن دوم آلومینیوم به رنگ صورتی بود که در این بازی بر تن کرده بودند تا نگاه‌ها را به خود معطوف کنند.

* رنگین کمان زیبایی در آسمان تهران نقش بسته بود که نگاه ذخیره‌های پیکان را نیز به خود جلب کرد.

* عنایتی در اواخر نیمه اول از عملکرد خز حمله خود چندان راضی به نظر نمی‌رسید.

کد خبر 6098586

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است