Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@22:32:29 GMT

برگزاري مراسم هفتگي هيئت بیت الشهدا

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۱۳۶۵

به گزارش خبرنگاران ایکنا، نبأ، سعید بیات، رئیس شورای هیئات مذهبی تبلیغات اسلامی رباط کریم، گفت: مراسم هفتگي در هيئت بیت الشهدا پرند وابسته به اين اداره با حضور اعضاي اين هيئت وعاشقان اهل بيت(ع) 27 دي جاري برگزار شد.
در اين مراسم، پس از تلاوت قرآن کريم، حجت الاسلام ترکاشوند، روحاني اعزامی از قم در خصوص زندگانی و شخصیت حضرت زهرا(س) سخنراني کرد و حسین ستوده و محمد سامانی، ذاکرین اهل بيت(ع) به سينه زني و روضه خواني پرداختند و شرکت کنندگان نيز بر سر و سينه زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیات، تصريح کرد: اين هيئت هر هفته چهار شنبه ها ساعت 19:30 در پرند فاز2 خیابان کوهستان کوکب4 حسینیه بیت الشهدا برگزار مي‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان