Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@09:32:18 GMT

بازیگران سریال چاردیواری +عکس و زمان پخش

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۱۶۸۸

بازیگران سریال چاردیواری +عکس و زمان پخش

چاردیواری یا چهاردیواری مجموعه‌‌ای تلویزیونی است که هرشب از ۲۸ اسفند ۱۳۸۸ تا پایان نوروز از شبکهٔ یک سیمای جمهوری اسلامی ایران در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای پخش می‌شد. کارگردان این مجموعه سیروس مقدم است.

محسن تنابنده و سعید آقاخانی نویسندگان این مجموعه می باشند.

بازیگران اصلی این مجموعه امیر جعفری، آتیلا پسیانی، مریم امیرجلالی، سعید آقاخانی، مهران رجبی، بهنوش طباطبایی و آزیتا لاچینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان چار دیواری

این مجموعهٔ طنز مشکلاتی که بر سر راه ازدواج جوانان قرار دارد را به تصویر می‌کشد. این سریال یکی از خاطره انگیزترین سریال‌ها و پربیننده‌ترین مجموعه دهه ۸۰است که در نوروز سال ۸۹ پخش شد. داستان جذاب و بدون وقفه یکی از دلایل خوب برای موفقیت چاردیواری بود. موسیقی این فیلم نیز متناسب با عید نوروز ایرانی‌ها طراحی شده بود. شخصیت‌های به یادماندنی امیر جعفری در نقش ” نادر” وسعید آقا خانی در نقش ” خیرا…” جزو چارچوب اصلی فیلم بود. چاردیواری در انتخاب کاربران سایت شبکه‌های صدا وسیما بهترین سریال نوروزی آن سال با رای مردم انتخاب شد.

در مجموعهٔ چاردیواری حضور بازیگرانی همچون ” امیر جعفری ” – ” سعید آقا خانی ” و ” آتیلا پسیانی در نقش پدر نادر ” دست به دست هم داد تا مجموعه‌ای خاطره انگیز ساخته شود.

ساعت پخش و تکرار چاردیواری در آی فیلم

پخش مجموعه تلویزیونی «چاردیواری» از پنجشنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۰:۰۰ آغاز می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.



بازیگران سریال چاردیواری

امیر جعفری
آتیلا پسیانی
مریم امیرجلالی
ناهید مسلمی
سعید آقاخانی
مهران رجبی
بهنوش طباطبایی
سمیرا حسن پور
آزیتا لاچینی
شهربانو موسوی
داریوش سلیمی
نعیمه نظام دوست
صدرالدین حجازی
جواد عزتی
محمد فیلی
سیروس میمنت
گیتی معینی

سعید آقاخانی: بازی در نقش‌های ساده و دست و پا چلفتی را دوست دارم

«سعید آقاخانی» در سریال «چاردیواری» در مقام بازیگر و بازی گردان و یکی از نویسندگان حضور داشت. او به خراسان درباره نگارش فیلم نامه این اثر می‌گوید: به اتفاق «محسن تنابنده» دیگر نویسنده این سریال، یک سال پیش فیلم نامه را به رشته تحریر درآوردیم که نگارش آن چهار ماه به طول انجامید. سیروس مقدم نیز اوایل مهرماه سال گذشته فیلم برداری سریال را آغاز کرد. وی در خصوص بازیگردانی «چاردیواری» اظهار می‌کند: به دلیل نگارش فیلم نامه، به متن مسلط بودم. به همین سبب کارگردان تصمیم گرفت بازیگردانی را نیز برعهده بگیرم. بازیگر نقش «خیری» تصریح می‌کند: علاقه مند به بازی در نقش‌های ساده و دست و پاچلفتی هستم. به همین خاطر بازی در نقش خیری را پذیرفتم. وی درخصوص همکاری با امیر جعفری، بازیگر نقش مقابل خود می‌گوید: با امیر جعفری دوست هستم و کارهای متعددی با یکدیگر انجام داده ایم. در طول کار بده و بستان‌های خوبی داشتیم و در سکانس‌های مشترکی که با هم بازی کردیم راحت بودیم. آقاخانی کار با مقدم را بسیار دلچسب برشمرد و اظهار داشت: همه تلاش ما این بود که مردم کار را دوست داشته باشند و بیننده سریال باشند.

مریم امیرجلالی: سعی کردم در قالب شخصیت بروم

«مریم امیرجلالی» بازیگر نقش «آهوخانم» سریال «چاردیواری»، با بیان این که از سوی سعید آقاخانی به این کار دعوت شده است، می‌گوید: ۴۵ روز از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۲ بامداد در خدمت گروه بودم. گروهی حرفه ای دور هم جمع شده بودند و احساس خستگی نمی‌کردیم. وی با اشاره به ویژگی‌های نقش «آهوخانم» می‌افزاید: او زن متدین، مومن و نسبت به ناملایمات صبور بود و گره مشکلات مردم به دست او باز می‌شد. سعی کردم تا حد توانم در قالب شخصیت بروم. اما نمی‌دانم به نقش نزدیک شده ام یا خیر. مردم باید نظر دهند.مریم امیرجلالی با بیان این که زمان فیلم برداری این سریال برادرش فوت کرد و از لحاظ روحی کسل بوده است اظهار می‌کند: تمامی ‌سکانس‌های این سریال برایمان جذاب و خاطره انگیز بود. امیرجلالی تصریح می‌کند: با توجه به برخوردها و صحبت‌هایی که مردم در خیابان و کوچه با من کردند، همه از سریال «چاردیواری» راضی بودند. همه معتقد بودند این سریال اثر خوب و دل نشینی بود.

مهران رجبی: این گونه نقش‌ها را به خوبی بازی می‌کنم

«مهران رجبی» بازیگر نقش «محبت» با اشاره به این که کارگردان ابتدا نقش‌ها را تشریح و سپس بازیگران را مطابق با فیلم نامه انتخاب می‌کند، می‌گوید: «چاردیواری» نخستین سریال مناسبتی بود که فیلم برداری آن به موقع و بدون فشار کاری انجام شد. وی درخصوص نقش «محبت» اظهار می‌کند: «محبت» آدم ساده ای بود که احساس می‌کرد زرنگ است. من از پس این گونه نقش‌ها به خوبی برمی‌آیم. وی درباره تکیه کلام «دوبخشه» شخصیت «محبت» می‌گوید: تکیه کلام «دوبخشه» را به سعید آقاخانی بازیگردان پیشنهاد دادم و اجرا کردم. بعضی اوقات این تکیه کلام ۶-۵ بخش بود اما این دوبخش سریش شده بود، که به نظرم این تکیه کلام با توجه به شخصیت «محبت»، خوب از کار درآمده بود.«رجبی» درباره تجربه همکاری با سیروس مقدم می‌گوید: سیروس مقدم در یک کلام دو بخش و آدم بسیار خوبی است. او به بازیگران روحیه می‌دهد. همکاری با مقدم بسیار دل نشین و لذت بخش بود. به نظرم مردم از دیدن سریال «چاردیواری» لذت بردند و آن علاقه و استقبال را به ما هم منتقل کردند.

جواد عزتی: با افتخار در «چاردیواری» بازی کردم

«عزتی» بازیگر نقش «ناصر» سریال «چاردیواری» می‌گوید: سیروس مقدم رسانه تلویزیون را خوب می‌شناسد و کارگردان کاربلدی است. به همین سبب هنگامی‌که پیشنهاد بازی در «چاردیواری» را به من داد با کمال میل پذیرفتم. وی با اشاره به این که خیلی سریع به جمع بازیگران پیوسته و فیلم نامه را در حین فیلم برداری مطالعه کرده است می‌افزاید: ناصر شخصیت پیچیده ای نبود. معلمی‌ ساده، باادب و عاشق پیشه بود. وی اظهار می‌کند: با اغلب بازیگران تجربه همکاری مشترک داشتم. با آتیلا پسیانی، که نقش «تقی تاکسی» پدرم را بازی می‌کرد از تئاتر آشنا بودم. آتیلا پسیانی چون بازیگر کارکشته ای است شخصیت «تقی تاکسی» را بسیار خوب درآورد. چون اغلب بازیگران «چاردیواری» تئاتری بودند روابط شیوه تئاتری به خود گرفته بود.وی با اشاره به این که «چاردیواری» اثری آبرومند بود تصریح می‌کند: با افتخار در این کار بازی کردم. برایم خیلی مهم بود که بگویم عضو کوچکی از این گروه بودم.عزتی می‌افزاید: چون فیلم نامه «چاردیواری» بسیار خوب نوشته شده بود، مردم سریال را دنبال می‌کردند. ما در بیشتر فیلم و سریال‌های تلویزیونی، خط قصه جدیدی نداریم. پرداخت سریال «چاردیواری» بسیار خوب انجام شد. زیرا تک تک سکانس‌ها در راستای پیشرفت قصه بود. سکانس اضافه ای وجود نداشت که بخواهد بیننده را به زور بخنداند یا شاد کند. بلکه قصه و طنز موقعیت بیننده را پیش می‌برد.

ناهید مسلمی: می‌خواستم خودم را محک بزنم

«مسلمی» که نقش مادر «نادر» و «ناصر» سریال «چاردیواری» را بازی کرد، با اشاره به این که در کارهای پیشین سیروس مقدم بازی کرده است، می‌گوید: چون بازیگر تئاتر هستم با آتیلا پسیانی و امیر جعفری پیش تر از این کار آشنا و علاقه مند بودم با آن‌ها کار تصویری انجام دهم. وی می‌افزاید: «چاردیواری» اثری طنز بود که این طنز در موقعیت به وجود آمد پخش آن در نوروز برای مردم و خود من جذاب بود. این سریال نخستین تجربه طنز من در تلویزیون بود، می‌خواستم خودم را در این ژانر محک بزنم.وی درخصوص همکاری با سیروس مقدم می‌گوید: مقدم فضا و شرایط خوب و صمیمی ‌را فراهم کرد. او بازیگر را در کار آزاد می‌گذارد تا توانایی‌های خود را نشان دهد. وی می‌افزاید: برایم بسیار جالب بود که در خیابان، کوچه و حتی سوپرمارکت مردم درباره «چاردیواری» صحبت می‌کردند. استقبال مردم خستگی را از تن ما درمی‌آورد.

محمد فیلی: بازی در «چاردیواری» برایم فرصت خوبی بود

«محمد فیلی» در «چاردیواری» نقش آقای حسن زاده را بازی می‌کرد. وی می‌گوید: «چاردیواری» سریالی بود که فیلم برداری اش به موقع و بدون تعجیل انجام شد و کار به خوبی پیش رفت و هیچ مشکلی پیش نیامد. وی با اشاره به این که با «آتیلا پسیانی» در فیلم «روز شیطان» هم بازی بوده است، اظهار می‌کند: بازی در «چاردیواری» برایم فرصت خوبی بود. در این سریال با «آتیلا پسیانی» در کنار هم بودیم و از تجارب یکدیگر استفاده کردیم.فیلی تجربه همکاری با سیروس مقدم را رضایت بخش ارزیابی کرده و ادامه می‌دهد: مقدم به بازیگران این فرصت را داد که خودشان را پیدا کنند. وی در طول کار به هیچ عنوان استرس ایجاد نمی‌کرد.وی با اشاره به استقبال مردم از سریال «چاردیواری» می‌گوید: معتقدم «چاردیواری» سریال خوش ساختی است و در بخش‌هایی، آگاهی‌ها و پیام‌هایی به والدین و جوانان می‌دهد که نیاز جامعه امروز است.

صدرالدین حجازی: «چاردیواری» قصد لودگی و الکی خنداندن مردم را نداشت

«صدرالدین حجازی» که نقش «محمودآقا»ی «چاردیواری» را بازی می‌کرد، می‌گوید: از آن جا که سال ‌هاست با سیروس مقدم تجربه همکاری داشتم، برای این سریال دعوت به کار شدم.وی همکاری با مقدم را بسیار لذت بخش دانسته و عنوان می‌کند: سیروس مقدم رسانه تلویزیون و مخاطب آن را به خوبی می‌شناسد. ضمن این که او گروه ثابتی پشت دوربین دارد که همه یکدیگر را درک می‌کنند.وی درباره استقبال مردم از سریال «چاردیواری» می‌گوید: به نظرم مردم از این سریال راضی بودند و از میان سایر سریال‌های نوروزی قابل قبول تر بود چون قصد لودگی و الکی خنداندن مردم را نداشت.حجازی خاطرنشان می‌کند: همکاری در این سریال برای بازیگران دوست داشتنی و توأم با خنده و شادی بود. بازیگران فضای شادی را که پشت دوربین داشتند، مقابل دوربین منتقل می‌کردند و به همین سبب کار به خوبی و خوشی به پایان رسید.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پخش «جومونگ۳» مشخص شد

سریال «جومونگ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

به گزارش تسنیم، با توجه به فشردگی برنامه‌های تولیدی شبکه‌های تلویزیونی در ساعات پایانی شب در ایام نوروز و به دلیل ایجاد فرصت مناسب برای بهره‌مندی مخاطبان تلویزیون از سریال‌ها و فیلم‌های نوروزی، ساعت ۱۹ سریال «جا میونگ گو» از شبکه تماشا پخش می‌شود. پیش از این سریال «جا میونگ گو» در باکس ۲۱ قرار گرفته بود.

این سریال ادامه‌ای برای داستان نخستین فرمانروایان امپراتوری گوگوریو است و روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است. در خلاصه داستان آن آمده است: امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا در می‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند.

جونگ ریو وون در نقش شاهزاده جامیونگ، جونگ کیونگ هو در نقش شاهزاده هودونگ، پارک مین یونگ در نقش شاهزاده لاهی، مون سونگ گون در نقش موهیول پادشاه گوگوریو بازیگران اصلی این سریال کره‌ای هستند و لی میونگ وو هم کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

گفتنی است بازپخش سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» روز بعد ساعات ۷ صبح و ۱۳ پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • زمان پخش «جومونگ۳» مشخص شد
  • تصاویری دیده نشده از سریال افعی تهران (عکس)
  • نقش آفرینی دختر پیمان معادی در سریال جدید پدرش
  • زمان پخش جومونگ ۳ مشخص شد
  • (ویدئو) جزئیاتی جدید درباره سریال جومونگ ۳ ؛ از ساعت پخش تا معرفی بازیگران
  • همه‌چیز درباره پخش جومونگ سه در ایام نوروز + ساعت پخش، بازیگران و تیزر
  • (ویدئو) پوشش جنجالی ناریمان الصالحی و هاله العادل بازیگران عراقی سریال «آمرلی» در خیابان‌ های تهران
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • پخش «اکازیون»به اولین روز نوروز رسید/ لیست بازیگران تکمیل شد