Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا- از هفته بيستم ليگ برتر فوتبال کشور روز پنجشنبه پارس جنوبي جم برابر استقلال خوزستان به چهارمين تساوي متوالي خود دست يافت.

به گزارش ايرنا، در اين ديدار که در استاديوم تختي شهر جم برگزار شد 2 تيم پس از 90 دقيقه تلاش به تساوي يک بر يک رضايت دادند.
در دقيقه هشت اين ديدار حسين پوراميني با ارسال محمدي‌مهر از جناح راست زمين با ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقيقه 53 اين ديدار نيز اسماعيل شريفات با پاس کلوديور ماريني در موقعيت تک به تک با دروازه بان پارس جنوبي قرار گرفت و با فرصت طلبي خود گل مساوي استقلال خوزستان را به ثمر رساند.
قضاوت اين ديدار را وحيد کاظمي به همراه کمک هاي خود مهدي الوندي، اسد حاج‌محمدي و وحيد صالحي برعهده داشت.
بازيکنان تيم فوتبال پارس جنوبي جم: محسن فروزان،حامد نورمحمدي، ايمان سليمي، رشاد محمدي‌مهر، وحيد حمدي‌نژاد، ميثم نقي‌زاده،حسين پوراميني(85- احسان تاييدي)، علي دشتي(65- اميد سينگ)، روح‌الله سيف‌اللهي(76- سعيد محمدي‌فر)، محمد نوري، ابراهيم صالحي
سرمربي: مهدي تارتار
بازيکنان تيم فوتبال استقلال خوزستان:وحيد شيخ‌ويسي، موسي کولي‌بالي، ميثم دورقي، سيد عليرضا زندوي(70- يعقوب کريمي)،عليرضا دغاغله،عادل کلاه‌کج، وحيد نامداري، حکيم نصاري، محمد شريفي(53- فريد بهزادي‌کريمي)،اسماعيل شريفات، کلوديور ماريني(82- يونس دلفي)
سرمربي: عبدالله ويسي
پارس جنوبي جم با اين تساوي 33 امتيازي شد و به رده دوم رفت و استقلال خوزستان نيز با 18 امتياز در رده سيزدهم جدول ليگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهرياري**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد

گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد که تا وقت‌های تلف شده برنده میدان بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت داد.

 سعید سحرخیزان در دقیقه 56 و  قائم اسلامی خواه در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند. در مقابل آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 گل‌های تساوی بخش تیم خود را به ثمر رساندند.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ بود که به علیرضا خوشکفا، پیمان رنجبری و محمد آبشک بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان اوزونیدیس در چهار مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان