Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام دادگستری به ایرنا هادی هاشمیان در نشست روز پنجشنبه ستاد دیه استان در گرگان اظهار کرد: بخشی از بدهی این افراد از محل اعتبارات ستاد دیه و کمک خیران تامین و مقداری را نیز خود این افراد از طریق تسهیلات ارزان قیمتی که بانک های تجارت ، ملی ، صادرات و ملت به آنان پرداخت می کنند ،تامین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس ستاد دیه استان گلستان افزود: از ابتدای امسال 214 نفر با کمک خیران و ستاد دیه از زندان آزاد شده اند که همه زندانیان دیون مالی و غیرعمد بودند.
هاشمیان با درخواست یاری از خیراندیشان گفت که همچنان 354 زندانی جرائم غیرعمد و مالی در زندان های استان ، چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.
رییس دادگستری کل گلستان یادآور شد که مردم نوع دوست برای مشارکت در آزادی این زندانیان می توانند با واریز کمک به شماره حساب 106002975005 نزد بانک ملی به نام ستاد دیه استان گلستان در این کار خداپسندانه شرکت کنند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان

محمود اسپانلو گفت: این فرد با این ادعا که نسبت خانوادگی نزدیکی با یکی از مسئولان قضایی استان دارد، سعی داشت مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود.

اسپانلو افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیرو‌های مسلح استان و نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح از دیگر عناوینی بود که این فرد برای پیشبُرد کار‌های خود، جعل کرده بود.

وی گفت: متهم پس از رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان دستگیر و پس از تفهیم اتهام و به منظور تکمیل تحقیقات امروز روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گفت: افراد و به ویژه مدیران در صورت مواجهه با افرادی که با انتساب خود به مسئولان قضایی، سعی در پیشبُرد اقدامات خود دارند، موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۵۸۰ و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان واقع در اداره کل دادگستری گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان