Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش‌فولاد از ساعت 15:35 و به دلیل برگزاری مراسم به یاد شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو بازی با 5 دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

داور: محمد رضا اکبریان

کمک داوران:علیرضا ایلدروم – محمدجواد مداح

کارت زرد:- سیدجلال حسینی(پرسپولیس)، عزیز معبودی( 2 کارتگسترش‌فولاد)، فرشاد احمدزاده(پرسپولیس)، وحید امیری(پرسپولیس)

کارت قرمز:- عزیز معبودی(گسترش‌فولاد)

گل:- اسماعیلی فرهادی( دقیقه 74 برای گسترش‌فولاد)، سیامک نعمتی( دقیقه90+5 پرسپولیس)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند- سیدجلال حسینی - شجاع خلیل زاده - صادق محرمی - محمد انصاری - حسین ماهینی - محسن مسلمان - وحید امیری - فرشاد احمد زاده - علی علیپور - گادوین منشا

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

تعویض‌ها: صادق محرمی( احمد نوراللهی 59)، گادوین منشا(سیامک نعمتی76)، فرشاد احمدزاده(شایان مصلح 84)

ترکیب گسترش فولاد تبریز:فرناندو دخسوس، احمدرضا زنده روح، یوسف سیدی، پیمان بابایی، آندرانیک تیموریان، مصطفی سالاری، مسیح زاهدی، میلاد زنیدپور، عزیز معبودی، سامان نریمان جهان و اسماعیل فرهادی

سرمربی: فیروز کریمی

تعویض‌ها: میلادزنیدپور( محسن حسینی 49)،

 

تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ششمین تساوی این فصل را کسب کردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترش فولاد تبریز که در دور رفت ۳ بر صفر بازنده شده بود در دیدار برگشت با مربیگری فیروز کریمی توانست پرسپولیس را در ورزشگاه ازادی متوقف کند آن هم با یک دفاع اتوبوسی و مطلق! شاگردان فیروز کریمی با تیز هوشی تنها فرصت گلزنی خود را در نیمه دوم وارد دروازه سرخپوشان کردند.
با این تساوی پرسپولیس همچنان در صدر جدول باقی ماند و ۴۵ امتیازی شد وگسترش فولاد هم با این برد ۲۸ امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند

دقیقه ۹۰+۴
سیامک نعمتی با یک شوت گل مساوی پرسپولیس را زد.

دقیقه ۴+۹۰
ارسال سید جلال روی سر فرشاد احمدزاده فرود آمد و ضربه او از بالای دروازه گسترش به اوت رفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

به گزارش ورزش سه، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که جدال نمایندگان صنعتی فوتبال ایران می‌تواند برای تیم‌های قعرنشین بسیار حائز اهمیت باشد.

محرم نوید کیا که توانسته از مس رفسنجان تیم بهتری نسبت به نیم فصل اول بسازد، حالا تیمش را برای جدال مقابل فولاد آماده کرده و ترکیب ابتدایی این تیم به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده.

مس رفسنجان با تغییری که در کادرفنی خود در نیم فصل داشت، شرایط بهتری پیدا کرده و جالب اینکه بدانید محرم نویدکیا همچنان توانسته رکورد شکست‌ناپذیری خود در جمع نارنجی‌ها را حفظ کند. البته نکته عجیب نتایج مس اینکه این تیم سه بازی اخیر خود را با تساوی دو بر دو به پایان رسانده و باید دید شاگردان محرم بالاخره نتیجه دیگری کسب خواهند کرد یا نه.

دو تیم هفت‌ بار در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مس سه بار برنده بوده و فولاد فقط یک بار موفق به کسب سه امتیاز شده است. با این وجود سرمربی تیم اهوازی یعنی عبدالله ویسی در سه تقابل خود با رفسنجانی‌ها بازنده نبوده و باید دید در اولین تقابل با محرم نویدکیا چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از ۱۰دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در ۲دقیقه دود شد!
  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم
  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر