Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ماندگاری زائران می‌تواند تا حدود زیادی مشکلات اقتصادی استان را حل ‌کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر رضا شیران که ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی در محل موزه بزرگ خراسان سخن می‌گفت در ادامه اظهار کرد:از طرف خود و همه همکارانم در مجمع نمایندگان خراسان رضوی از مدیرکل میراث فرهنگی سابق تشکر می‌کنم و امیدوارم که مدیرکل جدید در این زمینه موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه من افتخار داشتم که در عملیات فتح المبین حضور داشته باشم، گفت: در این عملیات تمام گردان ما جز پنج نفر به  شهادت رسیدند و ما گردان جدیدی را راه‌اندازی کردیم که در آن‌جا با جناب آقای مکرمی‌فر مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان آشنا شدیم و این آشنایی و دوستی تاکنون ادامه دارد. 

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بودجه 97 ردیفی آمد تحت عنوان عوارض خروج از کشور که هدف آن بازدارندگی است زیرا 10 میلیون نفر در سال گذشته از کشور خارج شدند که اگر هرکدام دو هزار دلار با خود خارج کرده باشند، 20 میلیارد دلار از کشور خارج شده در شرایطی که ما باید قیمت دلار را با تزریق دلار به بازار حفظ کنیم و فروش نفت هم با سختی‌هایی مواجه است. 

شیران خراسانی ادامه داد: این نکته از آن جهت دارای اهمیت است که شما فعالان حوزه گردشگری باید توجه داشته باشید که اگر در این زمینه موفق باشید و بتوانید با استفاده از ظرفیت مضجع شریف رضوی، میزان ماندگاری زائر را افزایش دهید، تا حد زیادی از مشکلات ما در این زمینه کاسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مشهد ظرفیت‌های زیادی داریم که کلات نادری و توس از آن جمله هستند و باید به ‌آن‌ها به شکل ویژه توجه کرد و خوشبختانه در توس اتفاقات خوبی در حال روی دادن است که امیدواریم با حفظ حقوق مردم و ساکنان توس این اتفاقات به خوبی انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی افزود: البته تاکید دارم که در این محدوده باید حقوق مردم رعایت شود زیرا این مردم مدت‌های زیادی است که ساکن این منطقه هستند و باید شان آن‌ها رعایت شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی