Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس – ایرنا – استاندارگلستان با اشاره به ظرفیت های توسعه شرق استان، اظهارکرد: فرودگاه کلاله تنها اختصاص به این شهرستان ندارد بلکه باید به عنوان محور توسعه شرق استان گلستان مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگارایرنا، سید مناف هاشمی روز پنجشنبه درآیین از سرگیری فعالیت های پروازی فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان افزود: مدیران فرودگاهی و هواپیمایی کشور نیز برای استمرار پروازهای این فرودگاه که اززیرساخت های مهم توسعه شرق گلستان است، تلاش و همکاری های لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان درخواست های مدیران استان گلستان ازمدیران کشوری، اظهارکرد: اجرای پروژه آزادراه بندرگز - آشخانه از جمله قول های رئیس جمهوری به مردم استان گلستان است که تاکنون آغاز نشده است.
استاندارگلستان افزود: مسئولان نباید منتظر بودجه دولتی باشند بلکه شرایط لازم را برای عملیات اجرایی اینگونه پروژه ها فراهم کنند.
هاشمی یادآور شد: راه اندازی منطقه آزاد تجاری اینچه برون از آرزوهای بزرگ مردم استان گلستان است که براساس پیگیری های صورت گرفته در حال تحقق است وتاکنون پنج سرمایه گذار آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری اعلام کرده اند.
وی بر ضرورت اقدامات موثر مدیران مرتبط کشوری برای ایجاد و راه اندازی بندر خشک دراستان گلستان نیز تاکید کرد.
استاندارگلستان بابیان اینکه پروژه احداث راه آهن گرگان – مشهد از دیگر آرزوهای دیرینه مردم استان است، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون اقدامی دراین راستا صورت نگرفته و در بودجه سال 97 نیز مورد توجه قرار نگرفته است.
وی این روزها را روزهای بودجه در کشور دانست و ادامه داد: توسعه، هدف اصلی بودجه است و نقش مهمی در توسعه هر استان دارد.
درادامه این آیین، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی هم به شرایط اسف بار زندگی مردم در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم کشورمان در عرصه های مختلف شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی بودند.
غلامرضا کاتب به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان تحمل توسعه، پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام را ندارند.
به گزارش ایرنا ، آیین از سرگیری پروازها از فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان با حضور مسئولانی از هواپیمایی کشور، استاندار گلستان، نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس و مسئولان محلی روز پنجشنبه با فرود یک فروند هواپیمای ATR در این فرودگاه برگزار شد.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و فرودگاه این شهرستان که پیش از انقلاب با هدف سمپاشی اراضی منطقه راه اندازی شده بود، با صرف میلیاردها ریال هزینه برای بار اول در سال 1374 و بار دوم در سال 1391 با حضور رئیس جمهوری وقت به بهره برداری رسید.
برقراری پروازها از این فرودگاه تاکنون با فراز و فرودهای بسیار همراه بوده است و پس از هربار راه اندازی پروازها، به دلیل عدم استقبال مسافرین به تعطیلی کشیده شده و امروز برای پنجمین بار است که فعالیت های پروازی از این فرودگاه از سر گرفته می شود.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد

دادستان کلاله در شرق استان گلستان گفت که تحقیقات تا زمان شناسایی و دستگیری عوامل دخیل (احتمالی) در مفقودی «یسنا» دختر چهار ساله اهل این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری گلستان، سید جواد میردوستی پنجشنبه شب اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام مفقودی کودک کلاله‌ای عملیات جستجو و اقدامات قضایی و پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد که در ادامه با توجه به ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن طفل تقویت و در پی تحقیقات با دستور قضایی چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان کلاله با یادآوری پیدا شدن این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محل مفقودی گفت که یسنا در سلامت کامل به سر می‌برد و تحقیقات قضایی پرونده نیز در حال تکمیل است.

وی از تلاش شبانه روزی اهالی منطقه، هلال احمر و پلیس برای بازگرداندن کودک به آغوش خانواده قدردانی کرد.

در همین رهگذر مسوولان محلی از انتقال این کودک به بیمارستان برای اطمینان خاطر از صدمه ندیدن کودک و تاثیر ترس یا گرسنگی در طول ۵ روز مفقودی خبر دادند.

پیدا شدن این خبر موجی از شادی را در بین مردم ترکمن منطقه به دنبال داشت.

خانواده این کودک عصر یکشنبه نهم اردیبهشت هنگام کار در مزارع روستای «یلی بدراق» متوجه گم شدن کودکشان شدند و بلافاصله موضوع توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش و از همان زمان جست و جو برای یافتن یسنا آغاز شد که عصر امروز پنجشنبه توسط یک خلبان کایت سوار نتیجه داد.

شهرستان کلاله در شرق استان گلستان واقع است.

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • ناپدید شدن یک کودک در استان گلستان / یسنا کجاست؟
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان