Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخ نعمتی بازیگر فیلم امپراطور جهنم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امپراطور جهنم را باید دید چرا که این کار با یک تیم و کارگردان حرفه ای ساخته شده و داستان آن بر اساس تحقیقات جامع است .
این بازیگر افزود : در این فیلم که وقایع آن در فرانسه اتفاق افتاده، نقش یک روحانی شیعه را بازی می کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روحانی که در یک مسجد مستقر شده و مراجعاتی به اوست .
نعمتی اضافه کرد: سناریو و زمینه های تولیدی این کار برایم جذاب بود و خوشحال هستم با پرویز شیخ طادی کار کردم چرا که پیش از این برغم برخی صحبت ها در پروژه های قبلی این فرصت مهیا نشده بود.
فرخ نعمتی درباره حضور علی نصیریان در امپراطور جهنم و ایفای نقش یک مفتی عربستانی گفت : بازی درخشانی از آقای نصیریان خواهیم دید که در یک نقش بسیار دشوار به خوبی از پس آن برآمده است .
وی گفت : جدا از علاقه شخصی به این بازیگر و شخصیت بارزشان ، جایگاه علی نصیریان در بازیگری برایم بسیار مهم است و او را یک معلم و الگو برای خودم میدانم .
فرخ نعمتی امسال علاوه بر ایفای نقش یک روحانی شیعه در فیلم " امپراطور جهنم" در فیلم " سرو زیر آب " نیز در نقش یک موبد زرتشتی به ایفای نقش پرداخته است که هر دو فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران در جشنواره سی و ششم فیلم فجر حاضر خواهند بود .
" امپراطور جهنم " به تهیه کنندگی محمد خزایی و کارگردانی پرویز شیخ طادی ساخته شده و درباره فعالیت های پشت پرده گروه های تروریستی از جمله داعش در منطقه است .
علی نصیریان ، فرخ نعمتی ، علی رام نورایی ، محمد حسین لطیفی و کوروش زارعی از جمله بازیگران این فیلم هستند .
بخش مهمی از این فیلم به شیوه ی پرده آبی در ایران و بخش دیگر در برخی کشورها از جمله گرجستان فیلمبرداری شده است .  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی در سریال جدید ده‌نمکی

محمدرضا نجفی امامی، طراح جلوه‌های ویژه بصری سریال «رستگاری»، در شبکه خبر درباره کارکرد استفاده از جلوه‌های ویژه در فیلم و سریال گفت: آن چیز‌هایی که ما نمی‌توانیم در عالم واقع فیلمبرداری کنیم، از جلوه‌های ویژه بصری کامپیوتری کمک می‌گیریم. اگر ما یکسال وقت گرافیک نمی‌گذاشتیم، در فیلمبرداری با مشکل بر می‌خوردیم. چون بخش روح برای ده‌نمکی خیلی مهم بود و می‌خواست پروژه «رستگاری» کار جدیدی باشد. ما فیلم‌های بالیوودی و هالیوودی زیادی دیدیم و هرچه ارواح و پشت صحنه فیلم‌ها را می‌دیدیم، به دنبال آن بودیم از جلوه‌ای استفاده کنیم که امضای «رستگاری» باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نجفی امامی ادامه داد: ما در طرح و گرافیک‌ها از هوش مصنوعی هم کمک گرفتیم. آن بخش‌هایی که ارواح شبیه شیشه و شفاف بودند، از جلوه‌های ویژه استفاده گرفتیم. ما عذاب‌ها و فضا‌های برزخی سریال را شبیه‌سازی کردیم. بزرگترین فیلم‌های دنیا که الان سروصدا می‌کند، با کمک جلوه‌های ویژه است و این تکنیک‌هاست که به فیلم‌ها عظمت می‌دهد. از همان ابتدا ژانر سریال ترسناک بود، ولی ده‌نمکی گفت، چون سریال برای ماه رمضان است، شدت‌اش را کم کنیم، تا شبیه ژانر وحشت نشود.

طراح جلوه‌های ویژه بصری در پاسخ به این سوال که تقسیم کار بین شما و کارگردان چگونه صورت می‌گیرد؟ گفت: ابتدا کارگردان یا تهیه‌کننده به من سفارش می‌دهد، بعد فیلمنامه را برایم می‌فرستد، ما با کارگردان بر اساس سناریو شروع به طراحی می‌کنیم. بعد از اینکه کارگردان تاییدیه اولیه را به ما داد، از سکانس‌های مرتبط با صحنه‌های ویژه ماکت اولیه تهیه می‌کنیم. این ماکت‌ها تبدیل به الگو برای فیلمبرداری می‌شود. چون سریال «رستگاری» چند لایه فیلمبرداری شده است.

وی با بیان اینکه، چون در چند برداشت فیلمبرداری صورت می‌گیرد، روند کار طولانی‌تر می‌شود، گفت:، اما کیفیت کار چند سطح بالا می‌رود. باید کارگردانان مجاب شوند از تکنیک جلوه‌های ویژه استفاده کنند. آقای ده‌نمکی علاقه‌مند به این تکنیک است. در ایران کمتر کارگردانی هست که این ریسک را بپذیرد.

نجفی امامی در پاسخ به این سوال که «رستگاری» شبیه نمونه‌های خارجی نشد؟ بیان کرد: بله، خیلی. به نمونه‌های روح در پروژه‌های نتفلیکس و هند نگاه کنید می‌بینید استفاده از جلوه‌های ویژه در این سریال از خیلی از پلان‌های آن‌ها بهتر شده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | کنایه کارگردان معروف به رپ‌خواندن حمید صفت روی آنتن زنده تلویزیون
  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • چهره جالب بهروز شعیبی وقتی که یک طلبه بود!
  • (عکس) تصاویر نگران کننده از کارگردان مشهور
  • چپ پرسپولیس از کار افتاد! (عکس)
  • هوش مصنوعی در سریال جدید ده‌نمکی
  • حریم تهران برای زمین‌خواران جهنم شد!