Web Analytics Made Easy - Statcounter

متأسفم که امثال شما به عنوان خبرنگار به اینجا می‌آیید، چنین سوال‌هایی می‌پرسید و خودتان را هم معرفی نمی‌کنید.شما در حدی نیستی که با من حرف بزنی. آفتاب‌‌نیوز : علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا  در نشست خبری بعد از بازی مقابل تراکتورسازی در نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید شما چرا مقابل توهین هواداران آقامنشی نکردید، گفت: هر کسی که به من ناسزا بگوید به خانواده خودش داده است مگر من به هواداران فحش دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
متأسفم که امثال شما به عنوان خبرنگار به اینجا می‌آیید، چنین سوال‌هایی می‌پرسید و خودتان را هم معرفی نمی‌کنید.شما در حدی نیستی که با من حرف بزنی.
منبع: خبرورزشی 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069163 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه ایران
  • عصبانیت اوزونیدیس در نشست خبری بعد از بازی با هوادار + ویدیو
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود، نه «حمله»/ می خواهند ایران را مقصر این درگیری جلوه دهند
  • فرار تن‌هاخ از خبرنگار: نشست خبری نیمه‌تمام ماند
  • این سوال ۶۴۰۰۰ دلاری است!
  • اریک تن هاخ و خروج از نشست خبری در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران