Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@06:18:19 GMT

گفتمان شهید باکری در لشکر عاشورا دیده می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۲۲۷۶

گفتمان شهید باکری در لشکر عاشورا دیده می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم  اظهار کرد:  در ۳۰ مهرماه توفیق حضور در دیدار مقام معظم رهبری را داشتیم که کلام مقام معظم رهبری از مهدی باکری رسالتی را بر ما حادث کرد که احساس کردیم لشگریان عاشورا همیشه کلامشان در جامعه جاری است.

وی ادامه داد: شهید باکری تاکید اکید داشت که پیام شهدا را با خودتان ببرید و پیام رزمندگان را با خودتان به همراه داشته باشید و به زیارت خانواده شهدا بروید و اگر اینگونه باشد جبهه‌ها پر از جوانان انقلابی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرم ابراز کرد: گفتمان مهدی باکری همان پیوند در دهه ۶۰ بود که توانست چهار استان را به همان پیوند به یکدیگر وصل کند و البته در حال حاضر همان ادبیات در لشگر عاشورا وجود دارد زیرا غنای فرهنگی این سرزمین و تمدن عجین با تاریخ لشگریان شده است.

وی تصریح کرد:  بنده احساس می‌کنم که سرباز کوچک و بنده حقیری بوده که همیشه نیاز به دعای شما و حمایت علما و بسیجیان و مردم  دارم.

خرم خاطرنشان کرد: سردار کریمیان شخصیتی است که در این لشگر و عظمت‌ها تقویت یافته و قطعا نمی‌توانم همانند این سردار ایفای نقش کنم ولی امید دارم با توکل به خدای متعال و توسل به ائمه اطهار و کمک همه مردم موفق باشم و خجل نشوم.

وی افزود: امیدوارم با کمک مردم استان دز مسیر تعیین شده خجل نباشم و پایان خدمتم به شهادت ختم بشود.

در این آیین سردار غلام عسگر کریمیان تودیع و با حکم سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار عابدین خرم فرمانده سابق سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی معارفه شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله‌گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی اضافه کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی