Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- آزیتا صفایی بانوی کونگ فو کار استان چهارمحال و بختیاری در رقابت های قهرمانی کونگ فو کشور شرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، آزیتا صفایی بانوی کونگ فو کار استان در مسابقات اوسیما و ممای قهرمانی کشور به مصاف حریفان می رود.

این مسابقات به میزبانی یزد برگزار می شود و صفایی در بخش ممای فرم پنج برای کسب نشان برتر رقابت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم

پریا تاجیک عضو تیم ملی بدمینتون ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. اخیرا در مسابقات جام فجر حضور داشتیم که فارغ از نتیجه به دست آمده این رقابتها یک اردوی آماده سازی خوب هم برای مسابقات پیش رو بود. جام فجر را با موفقیت پشت سرگذاشتیم امیدوارم بتوانیم در آسیا هم خوش بدرخشیم.

وی ادامه داد: فعلا خودمان در یک کمپ تمرین می‌کنیم اما به زودی اردوهای تیم ملی برای ایجاد هماهنگی بیشتر در تهران برگزار می‌شود. شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اتفاق خوبی برای ماست. من سابقه شرکت در این رقابت‌ها را دارم. سال گذشته تنها نماینده ایران در مسابقات بودم هر چند از نظر مدال دست خالی از آسیا برگشتم ولی در مجموع از عملکرد خودم راضی بودم.

دختر بدمینتون باز ایران در ادامه تاکید کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در بالاترین سطح ممکن برگزار می‌شود. بنابراین شرکت در این رویداد واقعا ارزشمند است. فاصله ما با بدمینتون آسیا زیاد است و در این دوره هم نمی‌توان قول مدال داد اما همین که در رقابت‌هایی با این سطح بالا شرکت می‌کنیم برای ما حکم مدال را دارد.

تاجیک در ادامه با اشاره به اینکه المپیک پاریس در برنامه بدمینتون بازان ایران نیست، گفت: متاسفانه المپیک پاریس را به دلیل زمان کم از دست دادیم اما از همین حالا برای المپیک بعدی برنامه را شروع کردیم. شرکت در قهرمانی آسیا یکی از همین برنامه‌ها خواهد بود که امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم امتیازهای خوبی را کسب کنیم.

عضو تیم ملی بدمینتون در پایان درباره هزینه‌های اعزام به قهرمانی آسیا گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر فروردین به میزبان چین برگزار خواهد شد و تمامی هزینه‌های اعزام ما به عهده فدراسیون است.

کد خبر 6056545

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۵ ورزشکار نینجارنجر چهارمحال و بختیاری
  • حال و هوای بازار شب عید در چهارمحال و بختیاری
  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • محقق شدن ۱۳۰درصد از تعهد اشتغال بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • حال و هوای بازار شب عید در چهارمحال و بختیاری + تصاویر
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • حضور در دوره مربیگری بین المللی تیراندازی با کمان
  • حضور مربی چهارمحال و بختیاری در دوره مربی گری بین المللی تیراندازی با کمان
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۰۰ بانوی چهارمحال و بختیاری