Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی گفت: به زندانیان استان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهیم و از کسانی که آموزش می‌بینند تنها ۵ درصد بازگشت دارند. ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، خشایار جمشیدی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید زندان شهرستان اهر، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات زندانیان از نبود شغل و درآمد نشات می‌گیرد که در این جهت اداره کل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان شرقی با همکاری فنی و حرفه‌ای به زندانیان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهیم و از کسانی که آموزش می‌بینند تنها 5 درصد بازگشت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان شرقی افزود: اگر زندانیان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند نشوند میزان بازگشت مجدد آن‌ها به زندان نزدیک به 30 درصد می‌شود که امیدواریم با همکاری تمامی مسئولین بتوانیم مانع از بازگشت این قشر آسیب‌پذیر به زندان‌ها شویم.

وی بابیان اینکه عملیات عمرانی زندان جدید شهرستان اهر رو به اتمام است، گفت: زندان جدید اهر تاکنون از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار بوده که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد افتتاح آن باشیم.

جمشیدی با اشاره به اینکه ساخت و توسعه زندان‌ها در هر کجای استان، شهرستان‌ها و کشور زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده و نیست و حقیقتاً ما به دنبال توسعه زندان‌ها نیستیم ولی باید بپذیریم که زندان‌های آذربایجان شرقی زندان‌های فرسوده‌ای هستند اضافه کرد:  اگر توسعه زندان‌ها را دنبال می‌کنیم سعی داریم تا برای زندانیان فضای آموزشی، ورزشی و اشتغال ایجاد کنیم نه اینکه زندان جدید برای نگهداری مجرمین بیشتر احداث کنیم که این سیاست قوه قضائیه نیست.

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان شرقی کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها را از سیاست‌های اصلی قوه قضائیه عنوان کرد، ابراز داشت: اقدامات و برنامه‌های رئیس دادگستری و دادستان اهر موجب شد تا در شهرستان اهر نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشترین کاهش جمعیت کیفری را شاهد باشیم.

وی با تأکید بر این‌که بحث جابه‌جایی مدیران زندان‌ها یکی از سیاست‌های سازمان زندان‌های کشور و نتایج و برکات بسیاری در زمینه استفاده از تجارب است، گفت: به همین منظور قربان صفیلوئی قدیم از اهر به مراغه منتقل شده و ریاست زندان مراغه را برعهده گرفته‌اند و مقصود عباسیان به‌عنوان رئیس جدید زندان اهر معرفی می‌شود.

به گزارش تسنیم، مقصود عباسیان متولد 1350 اهر و دارای مدرک کارشناسی اصلاح و تربیت، بوده و سوابقی چون ریاست زندان‌های تبریز، مراغه، جلفا و سراب را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/م

R7887/P1486/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بایرام زاده مجموع بازدید کنندگان از موزه‌های آذربایجان شرقی از ابتدای امسال تاکنون را ۱۲۸ هزار و ۲۲۳ نفر اعلام و اضافه کرد: این تعداد بسیار فراتر از پیش بینی‌های ستاد خدمات سفر نوروزی استان است، چون با توجه به شرایط آب و هوایی استان و همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان کاهش تعداد گردشگران و استقبال از موزه‌ها محتمل بود.

وی موزه کلیسای سنت استپانوس در جلفا، موزه آذربایجان و موزه قاجار در تبریز را دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده در تعطیلات نوروزی تاکنون معرفی و اظهار کرد: در این مدت کلیسای سنت استپانوس با ۲۳ هزار و ۶۲۹ قطعه بلیت فروشی در صدر موزه‌های پربازدید آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

بایرام زاده افزود: در این مدت تعداد ۱۲ هزار و ۵۷۱ نفر از موزه آذربایجان و ۹ هزار و ۵۱۰ نفر از موزه قاجار در تبریز بازدید کرده اند.

وی توجه عمیق به موزه‌ها و بازدید از این مراکز هویتی را جزو فرهنگ عمومی مردم تبریز و آذربایجان شرقی عنوان کرد و ادامه داد: با فرهنگ سازی و کمک رسانه‌های گروهی در سال‌های اخیر بازدید از موزه‌های مختلف در استان تبدیل به فرهنگ عمومی شده است و این موضوع اتفاق بسیار مهم فرهنگی در سطح کشور به شمار می‌رود.

کد خبر 6063565

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان
  • نرخ تورم در کدام استان بیشتر است؟
  • بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • ثبت ۱۳میلیون تردد نوروزی خودرو در آذربایجان شرقی