Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهید خدمت "امید ضیایی" می‌گوید: من هیچ‌گاه نمی‌گذاشتم "امید" متوجه نگرانی من از سفرهایش شود اما این‌بار وقتی برای خداحافظی آمد به شکل عجیبی او را در آغوش گرفته و بوسیدم. ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، سانحه انفجار و غرق شدن کشتی نفتکش سانچی در آب‌های کشور چین واقعه‌ای است که این روزها تمام ملت ایران را داغدار کرده و ما بر آن شدیم تا با خانواده "شهید امید ضیایی" که از کارکنان گیلانی این کشتی بود دیداری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهید "امید ضیایی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: "امید" واقعاً پسر خوب و آقایی بود و من و همسرش از او راضی بودیم و امیدواریم خدا نیز از او راضی باشد هرچند او و دوستانش شهید شدند و شهدا همواره زنده هستند‌.

مادر این شهید عرصه اقتصادی تمام 32 نفر خدمه شهید نفتکش سانچی را فرزند خود خواند و خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهم تا به تمام خانواده‌های این شهدا صبر زینبی عطا کند و بدانید که ما همه راضی هستیم به رضای خدا.

وی با اشاره به علاقه فراوان "شهید امید ضیایی" نسبت به کارش ابراز داشت: علاقه او از دوران کودکی‌اش نشأت می‌گرفت و از همان دوران همواره با زبان کودکی می‌گفت که می‌خواهم شغلی داشته باشم که هم در خشکی باشم هم در آب.

مادر شهید خدمت "امید ضیایی" خاطرنشان کرد: یکبار نشده بود که "امید" ماموریتی را رد کند و نخواهد که آن را انجام دهد و هیچ‌گاه نیز از شرایط کاری‌اش گله و شکایت نمی‌کرد.

وی با اشاره به آخرین دیدارش با فرزند شهیدش عنوان داشت: من و همسرش هربار که "امید" به سفر می‌رفت نگران او می‌شدیم اما همه به ما می‌گفتند نگران نباشید زیرا او دارد تلاش می‌کند تا هزینه زندگی‌ همسر و فرزند را تامین کند.

مادر شهید خدمت "امید ضیایی" اظهار داشت: من هیچ‌گاه نمی‌گذاشتم "امید" متوجه نگرانی من از سفرهایش شود اما این‌بار وقتی برای خداحافظی آمد به شکل عجیبی او را در آغوش گرفته و بوسیدم.

مادر این شهید عرصه اقتصادی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) ارباب بی‌کفن و شفیع تمام شهدای این سانحه است و وظیفه ما نیز صبر است زیرا جایگاه ما و فرزندانمان که بالاتر از اهل‌بیت(ع) نیست.

وی ضمن تشریح چگونگی اطلاع از بروز حادثه برای نفت‌کش "سانچی" خاطرنشان کرد: تمام خانواده از ماجرا خبر داشتند اما وقتی به من می‌گفتند نمی‌خواستم باور کنم و انکار می‌کردم اما از روز دوشنبه دیگر آرام و قرار از ما گرفته شد و با چشمان خودمان غرق شدن کشتی را می‌دیدیم.

وی ضمن تجلیل از ابراز همدردی ملت ایران ابراز داشت: تحمل این داغ برای تمام خانواده‌های شهدای این حادثه سخت است اما همدردی‌های مردم و همکاری آن‌ها به ما کمک می‌کند.

به گزارش تسنیم، "شهید امید ضیایی" متولد دوم آذر سال 1362 بود که در حادثه تصادف کشتی نفتکش "سانچی" با کشتی " کریستال" در دریای چین به شهادت رسید.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، اسوه صبر و پاکدامنی حاجیه خانم صبح گل جعفری مادر بزرگوار شهیدان والامقام تقی و موسی نیکبخت دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر مادر شهیدان والامقام نیکبخت ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۶ اسفندماه در روستای بزرگ بیشه محله فریدونکنار تشییع و درجوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.
شهید تقی نیکبخت از شهدای فرهنگی یکم فروردین ۱۳۳۷، در شهرستان فریدونکنار به دنیا آمد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و شانزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید موسی نیکبخت متولد سوم فروردین ۱۳۵۱ در فریدونکنار بدنیا آمد بعنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیستم بهمن ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام نیکبخت مرحومه حاجیه خانم « صبح گل جعفری» مادر صبور و فداکار شهیدان والامقام « تقی و موسی نیکبخت» پیامی صادر کرد و افزود:آن بانوی مکرمه، سال‌های عمر با برکت خویش را در سایه‌سار قرآن کریم و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندانی متعهد و صالح سپری کرد.

کهنسال افزود: اینجانب مصیبت درگذشت مادر فداکار و مقاوم شهیدان والامقام « تقی و موسی نیکبخت» به جامعه بزرگ ایثارگری به‌ویژه خانواده بزرگوارش تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. از خداوند بزرگ برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علی‌ها) و فرزندان شهیدش مسئلت دارم.
سعید کهن سال

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884848

دیگر خبرها

  • قاضی زاده هاشمی : تمام قوانین حوزه ایثار و شهادت در دولت سیزدهم اجرا شده است + فیلم
  • گیوی: به حضور علی و رضا گرایی در پاریس امید دارم
  • امید عالیشاه: ناراحتی پس از تعویض؟ پرسپولیس جای قهر کردن نیست
  • تشییع مادر شهید علوی در دزفول
  • مادر شهید در نی ریز آسمانی شد
  • جدال الناز شاکردوست و پژمان جمشیدی بر سر جنازه یک دختر
  • درگذشت مادر شهید در نی ریز
  • درگذشت مادر شهید علوی در دزفول
  • مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید موسی عبدالعلی در شهرستان تالش