Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به شدت از داور بازی تیمش با گسترش فولاد انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سیدجلال حسینی پس از تساوی پرسپولیس و گسترش فولاد،اظهار داشت: وقتی فوتبالی نبود و تیم حریف فقط زیرش می‌زد، نمی‌توانیم در مورد بازی و فوتبال صحبت کنیم، اما در مورد داوری چرا، می‌توانیم در مورد داوری صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هفته‌هاست از داوری ضربه می‌خوریم و کسی نیست که جواب بدهد. شما صحنه‌ای را که به من کارت داد نگاه کنید، چرا به من کارت داد؟ گفتم چرا کارت دادی، گفت داشتی با دست می‌کشیدی و می‌بردی! از لحظه‌ای که به داخل زمین رفتیم، داور شروع کرد. اول گفت: «چرا آستین بلند پوشیدی؟» من هم گفتم که در جلسه هماهنگی قبل از بازی گفتند مشکلی نیست و می‌توانی آستین بلند بپوشی، اما داور گفت: «من قانون‌گذار هستم و من این را می‌گویم».

کاپیتان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من در مورد فوتبال صحبت نمی‌کنم، اصلاً فوتبالی نبود که بخواهیم در مورد آن صحبت هم کنیم. وقتی حریف از دقیقه یک زیر توپ می‌زند، شما انتظار دارید چه‌کار کنیم؟

حسینی در واکنش به اینکه «بازیکنان گسترش فولاد هم به داوری اعتراض داشتند»، گفت: مسخره است که چنین حرفی بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود. سرخ‌ها امیدوار بودند با پیروزی در این بازی با توجه به تساوی استقلال در تبریز به صدر جدول برسند.

امید عالیشاه، کاپیتان باتجربه پرسپولیس که در بازی با صنعت نفت مصدوم شده بود، در این مسابقه شرایط بازی پیدا کرد، اما این بار با دریافت کارت قرمز تا انتهای بازی در زمین نماند.

در دقیقه ۸۲ در شرایطی که عالیشاه مشغول بحث با دو بازیکن سپاهان بود، برایان دابو، هافبک سپاهان خود را به او رساند و با امید وارد درگیری فیزیکی شد. این اتفاق واکنش عالیشاه را به همراه داشت و با هل دادن دابو، او نقش بر زمین شد تا داور با کارت قرمز به سمت عالیشاه برود.

از ظرفی دیگر میلاد زکی‌پور و امید نورافکن نیز به این درگیری ملحق شدند تا درگیری سرخابی‌ها در دقایق پایانی ال‌کلاسیکو ایران تکمیل شود.

دیگر خبرها

  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود