Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@15:21:58 GMT

انهدام باند بزرگ مواد مخدر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۳۱۱۸

انهدام باند بزرگ مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند بزرگ مواد مخدر و کشف 575 کیلوگرم ماده مخدر تریاک از این باند خبر داد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سردار منوچهرامان اللهی، امروز(28 آبان) در جمع خبرنگاران از انهدام یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه خبرداد و اظهارکرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از یک ماه پیش اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از دریافت این اطلاعات، اقدامات کنترلی لازم برای دستگیری این باند در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: اعضای این باند سه نفره، چند روز پیش حین حمل و انتقال یک محموله 575 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک به داخل استان دستگیر شدند.

وی از تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند خبرداد و افزود: این محموله از استان های شرق کشور به مقصد کرمانشاه در حال حمل بود.

امان اللهی به ارائه آماری از کشفیات امسال حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان پرداخت و گفت: از ابتدای امسال بالغ بر 1700 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است. این میزان کشفیات در مقایسه با مشابه سال گذشته، رشدی 50 درصد دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین عنوان کرد: 34 باند و 147 قاچاقچی عمده نیز طی این مدت شناسایی و دستگیر شدند. حدود 5000 عرضه کننده خرد مواد مخدر با اجرای 1000 طرح پاکسازی دستگیر شدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرهنگ "نبی اله قاسمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران پلیس خرم آباد دستگیری سوداگران و خرده فروشان مواد مخدر را درد ستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی ۴ سوداگر مرگ را شناسایی و دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آن ها، یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

گفتنی است در حاشیه این طرح ۲۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901780

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری