Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

بهترین روش برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند چیست؟
شارژ کردن صحیح باتری گوشی موبایل بسیار حائز اهمیت است و قوائد و نکات خاصی دارد که در این گزارش به بررسی این قوائد و روش صحیح شارژ باتری موبایل خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاگری های دختر شيخ زكزاكی از جنايات حكومت نيجريه/ برخی اعضای خانواده ام را زنده در آتش سوزاندند
سهیلا زکزاکی، فرزند پنجم عالم مبارز نیجریه ای در گفتگو با شبکه العالم از جنایات و ستمی که در حق آنها روا شده است می گوید.

خواص شگفت انگیز «لیمو ترش» که نمی دانستید
هزاران سال است که بشر از خواص درمانی لیمو ترش استفاده می کند. اولین استفاده های درمانی آن در مصر کهن و یونان بود، زیرا لیمو در این کشورها به وفور تولید شده و در نتیجه ارزان و در دسترس بوده است.

چگونه از داغ شدن گوشی خود جلوگیری کنیم؟
اگر گوشی‌ هوشمند شروع به داغ شدن کند، ممکن است به طور خودکار برخی قابلیت‌ها را غیرفعال سازد، فلش دوربین را خاموش کند یا قدرت پردازشی گوشی را کاهش دهد تا زمانی که دوباره دما به وضعیت نرمال برسد.

چگونه ذهن خود را سم زدایی کنیم؟
هر انسانی از وقتی که روز خود را آغاز می‌کند تا وقتی که شب هنگام به رختخواب می‌رود مدام افکاری در مغزش عبور می‌کند.

دیسک کمر چگونه به وجود می‌آید و علائم و درمان آن چیست؟
یک فوق تخصص درد با بیان اینکه درد پایین کمر، بی‌حسی و ضعیف شدن پاها از نشانه‌های ابتلا به دیسک کمر است، گفت: در اکثر موارد فتق دیسک کمر با استفاده از روش‌های بدون جراحی درمان می‌شود.

هرگز "برنج پخته‌شده مانده" را مصرف نکنید
باید دقت داشت که هرگز نباید برنج پخته‌شده را که در فضای آزاد به‌مدت چندین ساعت مانده است، مصرف کرد.

 روز و شب‌های ترامپ چگونه سپری می‌شود؟
یک شبکه خبری آمریکایی به بررسی برنامه روزانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پرداخته است.

با رژیم لاغری 7-4-2 به آسانی لاغر شوید!
رژیم 7-4-2 پیشنهادات خوبی برای لاغری طولانی مدت دارد در صورتیکه سخت‌گیری رژیم‌های دیگر را ندارد. میان‌وعده، ارفاق‌ها و جایزه‌ها باعث شده است که این رژیم برای افراد مختلف، مناسب و ساده باشد.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!

ایتنا - شرکت اپل به کاربران آیفون هشدار داده که باید هنگام شارژ گوشی‌های هوشمند خود نکات ایمنی را رعایت کنند در غیر این صورت ممکن است آتش‌سوزی، برق گرفتگی یا آسیب جدی رخ دهد.
بر اساس جزییات منتشر شده در وبسایت پشتیبانی اپل، این شرکت فناوری از کاربران خواسته است که آیفون، آداپتور یا کابل شارژر را هرگز زیر پتو، بالش یا بدن خود قرار ندهند زیرا این کار می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه و بروز حادثه شود.

اپل تاکید کرده آیفون، آداپتور و شارژر بی‌سیم خود را هنگام استفاده یا شارژ کردن در مکانی با تهویه مناسب نگه دارید. اگر آیفون شما در حال شارژ است، نباید برای مدت طولانی با بدن شما تماس داشته باشد.

این هشدار به ویژه زمانی اهمیت می‌یابد که کاربران قصد خوابیدن یا قرار گرفتن در شرایطی را دارند که نمی‌توانند افزایش دمای گوشی را متوجه شوند.

براساس توصیه‌های ایمنی اپل، کاربران باید همواره از آداپتورها و کابل‌های اصلی این شرکت برای شارژ آیفون استفاده کنند. محصولات شرکت‌های ثالث و ارزان‌قیمت ممکن است استاندارد لازم را نداشته و خطرآفرین باشند.

اپل همچنین هشدار داده است که کابل‌ها یا شارژرهای آسیب دیده یا مرطوب می‌توانند باعث آتش سوزی، برق گرفتگی، جراحت یا آسیب به گوشی یا دیگر اموال شوند.

این اقدام اپل در پی گزارش‌های متعددی درباره گرم شدن بیش از حد آیفون‌ها حین شارژ صورت گرفته است. چنین وضعیتی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

با افزایش نگرانی‌ها درباره ایمنی محصولات فناوری، شرکت‌های بزرگ ناگزیرند دستورالعمل‌های لازم را برای استفاده ایمن از دستگاه‌های هوشمند منتشر کنند.

دیگر خبرها

  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب