Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان به توانایی های جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای ما در دولت تدبیر و امید جانشین پروری بود و آمادگی این را داریم که از جوانان استفاده کنیم.

وی از فعالیت های سازمان های مردم نهاد تشکر کرد و افزود: سمن ها باید ساماندهی شده و پروژه محور جلو بیایند و طرح بدهند که در بازه زمانی مشخص چه کاری انجام می دهند که ما حتما همکاری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم حسینی تصریح کرد: باید جوانان آموزش داده و تشویق به کار شوند و به عنوان مثال برای رای خود ارزش قائل شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد از طرف دولت در همه بخش ها مطالبه گری کنند، یادآور شد: مدیرانی که ژست روشنفکری می گیرند، خودشان چه عملکردی در زمان مسئولیتشان داشته اند؟ اگر عملکرد ما اشتباه بوده، امام و انقلاب چه تقصیری دارند؟

استاندار کرمان گفت: حکومت ما حکومت مردمی است و استمرار حکومتی که 40 سال با مردم اداره شده نیز با مردم است.

رزم حسینی تقویت انقلاب و نظام اسلامی را بر پایه اعتماد عمومی دانست و افزود: این مسئله با آگاهی به وجود می آید و ما باید این فضا را بشکنیم که اطلاعات نصفه و نیمه در اختیار مردم قرار بدهیم.

وی تصریح کرد: اگر ما دولتی ها و همه سران قوا در پیش چشم مردم بودیم و مردم مشکلات را می دیدند، مشارکت می کردند، زمانی که اطلاعات درست به مردم نمی دهیم، نتیجه آن بی اعتمادی مردم می شود.

رزم حسینی با بیان ینکه با فساد مخالف هستیم، تأکید کرد: خیلی از مسئولان ما پاکدست هستند و شبانه روز کار می کنند.

وی با اعلام اینکه باید این اتفاق در استان کرمان بیفتد که چهره به چهره با مردم کار کرد، یادآور شد: باید نورافکن در دستگاه های دولتی گذاشته شده و طبق قانون همه چیز مشخص و شفاف باشد.

رزم حسینی به توانایی های جوانان اشاره کرد و گفت: جوانان دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی کردند، عزیزانی که بیشتر از 30 نفر نبودند ولی از خودشان گذشتند و تحولاتی به وجود آوردند، به طوری که هشت سال جنگ را اداره کردند.

استاندار کرمان افزود: باید خود را برای تعالی کشور قربانی کرد و من حاضر هستم این کار را بکنم.

وی تصریح کرد: اگر جوانی که معترض می شود، که به حق است، مقصر ما و نظام آموزشی کشور هستیم که گفت و گو را آموزش نداده ایم.

رزم حسینی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و مدیریت خوب مسئله در استان کرمان یادآور شد: ممکن است بیکار و فقر باشیم اما می خواهیم امنیت داشته باشیم زیرا امنیت ارزش زیادی دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه عقلانیت در مردم و مسئولان کرمان وجود دارد، تاکید کرد: باید همه دست به دست هم داده و کرمان را در کشور نمونه کنیم.

انتهای پیام/ب

ستاد ساماندهی امور جوانان در کرمان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد

سیدمحمد حسینی صبح پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست اساتید، اعضای هیات علمی و بسیج اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون عملیات وعده صادق عنوان کرد: در زمان حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد نیز خیلی‌ها اذعان می‌کردند که تاکنون کشوری به صورت مستقیم به آمریکا شلیک نکرده است.  

وی ادامه داد: قبل از عملیات "وعده صادق" هم رجزخوانی دشمن برای جمهوری اسلامی ایران زیاد بود، اما این عملیات با موفقیت انجام شد.  

حسینی، عملیات طوفان الاقصی را در اجرای عملیات وعده صادق موثر دانست و گفت: صهیونیست‌ها علی‌رغم جنایاتی که در غزه داشتند، اما نتوانستند به اهداف خود دست یابند.  

وی بیان کرد: "وعده صادق" به دنبال حمله مستقیم به کنسولگری ایران انجام شد و موجب افتخار نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه برای جهان اسلام شد.  

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: اتفاقات روز‌های اخیر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین، نشان می‌دهد که دنیا با ما همراه شده است.  

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: بزرگانی، چون شهید مطهری در سخنرانی‌های متعدد خویش بر حقانیت فلسطین تاکید کردند و اکنون همه دنیا فهمیده که مواضع جمهوری اسلامی ایران به حق بوده و غرب‌زده‌های داخلی هم اکنون نمی‌توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

حسینی عنوان کرد: طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان