Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@11:41:38 GMT

والنسیا در پی جذب دارمیان به صورت قرضی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۳۴۳۳

والنسیا در پی جذب دارمیان به صورت قرضی

والنسیا تلاشش را برای جذب متئو دارمیان آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آینده متئو دارمیان مدافع ایتالیایی منچستریونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد و دو باشگاه یوونتوس و رم به جذب این مدافع ملی پوش علاقه مند هستند.

به گزارش Onda Cero، والنسیا قصد تقویت سمت راست خط دفاعی خود را دارد و به همین منظور بازگشت ژوائو کانسلو مدافع اینتر را در دستور کار خود قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال آن ها گزینه های دیگری نیز مدنظر دارند و متئو دارمیان مدافع منچستریونایتد در لیست آن ها قرار گرفته است. انتقال قرضی دار‌میان در ژانویه با حق خرید دائمی در پایان فصل پیشنهادی است که والنسیا برای منچستریونایتد در نظر گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو برای تقویت خط دفاعی بایرلورکوزن برای فصل آینده، یک بازیکن رئال مادرید را در نظر گرفته است. رافا مارین، 21 ساله، بازیکن سابق تیم جوانان رئال، در حال حاضر به صورت قرضی در آلاوس حضور دارد.

روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که رافا مارین بازیکنی است که ژابی آلونسو بسیار دوست دارد او را برای فصل آینده به خط دفاعی تیمش اضافه کند. استانیشیچ پس از یک فصل حضور قرضی به بایرن باز می گردد، در حالی که جاناتان تاه و پیرو هینکاپیه ممکن است تابستان امسال لورکوزن را ترک کنند.

رافا مارین فصل خوبی را در آلاوس سپری می کند و رئال مادرید قصد دارد او را در تابستان امسال بازگرداند، اما این احتمال هم وجود دارد که رئال او را به لورکوزن قرض بدهد تا با کسب تجربه بیشتر سال های بعد برگردد و تبدیل به یکی از ارکان خط دفاعی تیم شود.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: آمریکا تا دندان مسلح می‌آید
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند