Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@08:50:22 GMT

این روستا، بازمانده از تحصیل ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۳۵۷۳

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند

روح الله خدابنده لو مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه  ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند گفت: این ۳۰۰ کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند، به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت می کنند همچنین از چرخه خدمات آموزشی و حمایتی بهزیستی نیز برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در طرح حامی، اگر خیرین تمایل داشته باشند می‌توانند مشارکت‌های خود را بدون واسطه به دست جامعه هدف برسانند.

این مسوول یادآور شد: خانواده‌هایی هستند که چند فرزند مستعد برای ادامه تحصیل دارند اما سرپرست خانوار به دلایلی نمی‌تواند از عهده پرداخت مخارج تحصیل فرزندانش برآیند که در چنین شرایطی، خیرین وارد عمل می‌شوند و با بررسی شرایط، با واسطه و یا به صورت مستقیم، مخارج تحصیل این کودکان را تقبل می‌کنند.

به گفته خدابنده لو، در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و همکاری خوبی نیز دارند و تمامی پویش های همدلی با همکاری موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی اجرا می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • فیلمی از مسجد وکیل بازمانده‌ای از دوران زندیه
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • راهکار سند تحول برای استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین در تحصیل و ارزیابی ادله
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند