Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بالاخره پس از انتشار عکس هاي مختلف از نسل جديدمرسدس بنز G کلاس اين خودرو امروز در نمايشگاه ديترويت رونمايي شد. همانطور که انتظار مي رفت اين خودرو تغييرات اساسي همانند چهار نسل گذشته نداشته و شکل و شمايل خود را حفظ کرده است. چند خودرو در دنيا وجود دارند که مي توانند حتي در بازار رقابتي نيز تا اين حد در مقابل گذر زمان استقامت نشان دهند؟

مرسدس بنز G CLASS در اين زمينه يک استثناست، البته براي سال 2018 کلاس G تغييرات به خصوصي در بخش داخلي و خارجي به خود ديده است که مي توان به نورپردازي باز طراحي شده در داخل و چراغ ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تغييرات فقط محدود به اين موارد نشده و در داخل کابين نيز ادامه دارد، داشبورد جديد، يک دست شدن صفحه کيلومتر و نمايشگر وسط و رينگ هاي جديد را نيز شامل مي شود. از لحاظ ابعاد نيز G کلاس 2.1 اينچ در عرض، 4.8 اينچ در طول و 0.2 اينچ در ارتفاع رشد کرده است.

بزرگترين تغيير ايجاد شده در اين نسل که در نسل قبل حس مي شد فضاي کم براي سرنشيان عقب بود که در اين نسل کاملا برطرف شده است.
افزايش فضا براي همه سرنشينان به لطف زيادتر شدن فاصله بين چرخ هاي جلو و عقب ايجاد شده است. در کنار اين رشد ابعاد، طراحي جديد نيز در افزايش فضاي کابين نقش موثري داشته است.

همانند نسل قبل در اين نسل نيز سواري نرم فداي قابليت هاي آفرود خودرو نشده است. ديفرانسيل مستقل جديد، جعبه دنده با ضرايب کمتر و سيستم تعليق جديد در کنار هم، کيفيت سواري مناسبي را به ارمغان مي آورند.
سيستم تعليق مستقل که براي محور جلو در نظر گرفته شده است باعث مي شود اين خودرو حتي در جاده نيز سواري نرم و آرام در کنار عملکرد بهتر را ارائه دهد.

مرسدس G کلاس جديد با مدل G550 که در ابتدا وارد بازار امريکا مي شود از يک موتور V8 Biturbo به حجم 4 ليتر بهره مي برد. موتور V8 اين خودرو با توان 416 اسب بخار و 611 نيوتن بر متر گشتاور در کنار جعبه دنده 9 سرعته جديد دقيقا چيزي است که G کلاس براي حرکت نياز دارد.
براي بررسي اين خودرو بايد تا دو ماه ديگر صبر کنيم، اما در کل انتظار مي رود عملکردد خوبي داشته باشد. براي آغاز بگذاريد اينگونه بگوييم که اين خودرو از ظاهر کلاسيک خود فاصله گرفته و به سمت مدرن شدن در حرکت است.

در مورد حالت هاي کلاس G نيز همانند ديگر کلاس ها حالت Comfort، Sport و Eco وجود دارد اما حالت جديدي که در اين کلاس اضافه شده است G Mode نام دارد که براي خارج جاده برنامه ريزي شده است.
طبق اطلاعات منتشر شده از مرسدس در اين حالت خودرو سيستم تعليق و فرمان را تنظيم کرده و شتاب و چسبندگي را کنترل مي کند تا بيشترين ميزان چسبندگي و حرکت را داشته باشد. همچنين از جابجايي دنده هاي بي مورد نيز جلوگيري مي کند.

اما در مورد قيمت جي کلاس جديد بايد صبر کرد و ديد تا سال 2019 چه برچسب قيمتي روي اين خودرو قرار مي گيرد. طبق روال گذشته G550 از يک مدل ‌AMG نيز بهره خواهد برد که با مقداري افزايش قيمت و ظاهري خشن تر عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن

یک مقام ارشد ردبول معتقد است که رقیب آلمانی برای خارج از شدن از فشار رسانه‌ای بحث انتقال مکس فرستاپن را دنبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بیلد آلمان؛ الیور مینتزلاف، مدیر پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های شرکتی ردبول اطمینان داد که مکس فرستاپن تیم  را ترک نمی‌کند، او همچنین به گمانه‌زنی‌های منظم توتو وولف (رئیس مرسدس بنز) درباره جذب احتمالی این راننده هلندی پاسخ داد.

ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک

مینتزلاف گفت: مکس قرارداد بلندمدتی دارد و حتی یک کلمه هم نگفت که نمی‌خواهد آن را اجرا کند. من اصلاٌ نگران این نیستم که او ممکن است تیم  ردبول را ترک کند. همه چیز فقط باید کمی آرام شود. این چیزی است که مکس و ما می‌خواهیم.

این مقام ارشد تیم قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک خاطرنشان کرد: من فشاری را که توتو وولف و احتمالاٌ سایر تیم‌ها پس از سال‌ها حضور ضعیف احساس می‌کنند، درک می‌کنم. من فکر می‌کنم توتو وولف باید روی مشکلات خودش تمرکز کند که به اندازه کافی زیاد هستند.

لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس در پایان فصل جاری فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. مکس فرستاپن، قهرمان سه فصل متوالی فرمول یک و صدرنشین رده‌بندی فصل جاری این مسابقات یکی از گزینه‌های بالقوه جایگزینی همیلتون در مرسدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد