Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلگراد-ایرنا-«کارل اریاوتس» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه و میلان برگلز رئیس پارلمان اسلوونی روز پنجشنبه با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا به نمایندگی از طرف دولت متبوعش با امضای دفتر یادبود جانباختگان حادثه تلخ کشتی سانچی، نسبت به قربانیان این سانحه ادای احترام کردند.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، در متن پیام وزیر امور خارجه اسلوونی در دفتر یادبود آمده است: از طرف دولت جمهوری اسلوونی و خود، تسلیتی صمیمانه به جمهوری اسلامی ایران در پی سانحه نفت‌کش سانچی که منجر به جان باختن 32 تن از خدمه آن شد، ابراز می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با خانواده قربانیان نیز عمیق‌ترین همدردی‌‍‌های را ابراز می‌کنم.
میلان برگلز رئیس پارلمان اسلوونی نیز امروز با حضور در محل سفارتخانه کشورمان در لوبلیانا، دفتر یادبود قربانیان سانحه جانگداز کشتی سانچی را امضا و نسبت به جان باختگان دریادل ایرانی، ادای احترام کرد.
در پی حادثه تلخ و دلخراش کشتی سانچی و جان باختن دریانوردان دریادل کشورمان، روز پنجشنبه 28 دی ماه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا، دفتر یادبودی مفتوح شد.
شبد**اروپام**436**1010
انتشار:حسن معظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.   افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود