Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-27@20:40:29 GMT

پاسخ جالب ویسی به سئوال مشکل مالی باشگاه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۴۰۸۱

عبدالله ویسی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم با این تماشاگران تحت فشار قرار بگیریم. در ۱۰ دقیقه ابتدایی تحت فشار قرار گرفتیم و گل هم خوردیم. در نیمه اول کمی عصبی هم بودیم، اما پارس جنوبی فوق‌العاده بازی کرد. در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم و یک موقعیت گلزنی دیگر هم داشتیم که تبدیل به گل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل بازی زیبایی بود و تماشاگران از این مسابقه لذت بردند. به تلاش بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.به گزارش بلاغ، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، تیمش برای نباختن در دیدار‌های خارج از خانه و کسب سه امتیاز در دیدار‌های خانگی تلاش می‌کند.

عبدالله ویسی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم با این تماشاگران تحت فشار قرار بگیریم. در ۱۰ دقیقه ابتدایی تحت فشار قرار گرفتیم و گل هم خوردیم. در نیمه اول کمی عصبی هم بودیم، اما پارس جنوبی فوق‌العاده بازی کرد. در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم و یک موقعیت گلزنی دیگر هم داشتیم که تبدیل به گل نشد. در کل بازی زیبایی بود و تماشاگران از این مسابقه لذت بردند. به تلاش بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان اینکه دیدار سختی مقابل پارس جنوبی داشتند، تصریح کرد: ما برای نباختن در خارج از خانه و پیروزی در دیدار‌های خانگی بازی می‌کنیم. اگر در بازی‌های خارج از خانه هم پیروز شویم که خیلی عالی می‌شود. شرایط پارس جنوبی خیلی سخت بود. آن‌ها در پنج شش دیدار پیاپی به پیروزی دست نیافته بودند و از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتند، اما وضعیت روحی تیم ما بهتر بود و چند هفته است که از انتهای جدول فاصله داریم. هر چقدر از لیگ برتر بگذرد روند تیم‌مان بهتر می‌شود.

ویسی در مورد تصمیم سعید کاظمی داور این مسابقه در اعلام پنالتی به سود پارس جنوبی خاطرنشان کرد: من کاری به داوری ندارم، اما فکر می‌کنم آن پنالتی درست نبود. اگر آن پنالتی گل می‌شد ممکن بود گل‌های بیشتری دریافت کنیم. خدا را شکر بچه‌ها زحمات شیخ‌ویسی را جبران کردند و به گل تساوی دست یافتیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد شعار‌های هواداران پارس جنوبی که اعتقاد داشتند که آبی‌پوشان خوزستان وقت‌کشی کردند، گفت: ما هیچ‌وقت وقت‌کشی نمی‌کنیم حتی اگر از حریف پیش افتاده باشیم. قطعاً اگر بازیکنی این کار را کرده باشد، او را جریمه خواهیم کرد.

ویسی در مورد اینکه آیا عادل کلاه‌کج به شیخ‌ویسی گفت که خودش را زمین بیندازد، اظهار داشت: نمی‌دانم اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد معذرت‌خواهی می‌کنم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص فعالیت باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تصریح کرد: ماهینی در اهواز حضور دارد و به تیم ما اضافه شده است. یعقوب کریمی، عادل کلاه‌کج و اسماعیل شریفات نیز به تیم ما آمده‌اند و به ما کمک می‌کنند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص عملکرد بازیکنان بوشهری این تیم خاطرنشان کرد: خوزستان و بوشهر به هم نزدیک هستند و ما هم چند بازیکن بوشهری داریم که از آن‌ها راضی هستیم. باز هم از این استان استعدادیابی خواهیم کردو البته الان استان بوشهر در لیگ برتر تیم دارد، اما اگر تیمی نبود باز هم بازیکنان بوشهری به استقلال خوزستان اضافه می‌کردیم.

ویسی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا مشکلات مالی در باشگاه استقلال خوزستان وجود دارد یا خیر اظهار داشت: شما (خبرنگاران) که اینجا هستید هم مشکل مالی دارید!

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه شما که قبلاً فوتبال پاکی را ارائه می‌کردید و چرا در این مسابقه استقلال خوزستان به وقت‌کشی روی آورد، گفت: ما در این مسابقه وقت‌کشی نکردیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد غیبتش در نشست خبری قبل از بازی که خبرنگاران آن را بی‌احترامی به خود تلقی کردند، بیان کرد: ما نمی‌خواستیم به کسی بی‌احترامی کنیم. شما کاملاً درست می‌گویید. من پیش‌تر در اهواز در نشست خبری حاضر می‌شدم، اما مربی حریف در این نشست شرکت نمی‌کرد. وظیفه ما این است که در نشست خبری شرکت کنیم و پاسخگوی خبرنگاران باشیم. به من گفته بودند از محل تمرین تا محل برگزاری نشست خبری یک ساعت‌ونیم زمان فاصله است و من باید در تمرین تیم شرکت می‌کردم. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003FAq

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد به همت ۱۲ هزار نفر از کارکنان این مجموعه، پارسال بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی تولید شد.

به گزارش شانا، احمد باهوش با تبریک به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

>>> بیشتر بخوانید؛

از افزایش جذب سرمایه تا قراردادهای تازه با دانش‌بنیان‌ها؛ مجتمع گاز پارس جنوبی در سالی که گذشت

وی در ادامه به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، کارگران ارزشمند، متخصصان و کارکنان ارتش بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی برای پیشرفت اقتصادی کشور برنامه‌ریزی و امسال بهترین دستاوردها را در مسیر عزت و سربلندی کشور ثبت می‌کنند.

باهوش یادآور شد: همسو با اهداف راهبردی، با انجام آموزش‌های لازم به‌منظور افزایش سطح دانش و توانمندسازی کارگران مجتمع در بخش‌های مهم شغلی اچ‌اس‌ئی، بازرسی فنی، بازرگانی، برق و ابزار دقیق، تعمیرات مکانیک، کارگاه مرکزی، خدمات انسانی و سرمایه انسانی بهترین عملکرد در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست