Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان از اجرای طرح بخشودگی صددرصد جریمه های مالیاتی با هدف حمایت از واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان، سلمانی گفت: یکی از مشکلاتی که مودیان مالیاتی در استان دارند، مربوط به جرائم مالیاتی است و به همین دلیل با هدف حمایت از تولید و تکریم ارباب رجوع ، همه مودیان مالیاتی که تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت بدهی خود اعم از مالیات عملکرد،تکلیفی،حقوق و ارزش افزوده اقدام کنند از بخشودگی صددرصد جرایم قابل بخشش برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : جریمه های مالیاتی موضوع ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم نیز تا سقف صد درصد بخشوده می شود .

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت  این بخشودگی شامل جرائم مالیاتی سال های گذشته نیز می شود و افرادی که توان پرداخت ندارند تا سه قسط امکان پرداخت دارند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اصول اساسی سازمان امور مالیاتی، خاطرنشان کرد: همواره به دنبال این هستیم تا حقی از مودیان مالیاتی تضییع نشود چرا که معتقدیم حق الناس هم از سوی دولت و هم از سوی مودیان مالیاتی باید رعایت شود .

وی با بیان اینکه درآمدهای نفتی همراه با نوسانات زیادی است، گفت: تحقق صددرصدی درآمدهای مالیاتی در استان، به طور قطع نقش مهم و تأثیرگذاری در اجرای ‌طرح‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای استان دارد .

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان ادامه داد: ما همواره تلاش کردیم تا حد امکان با مودیان مالیاتی همراهی کرده تا علاوه بر رونق اقتصادی، برنامه توسعه ای استان نیز محقق شود.

سلمانی اظهار داشت: ‌از سوی دیگر دو روز در هفته را به طور ویژه به استماع نظرات، مشکلات، پیشنهادها و ‌درخواست‌های مودیان مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان ‌قرار داده‌ایم که روزهای دوشنبه و چهارشنبه به طور ‌منظم برگزار می‌گردد .

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مصطفی فعله‌گری ظهر چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که امسال با توجه به قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در نحوه ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ایجاد شده است، مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه دوره زمستان ۱۴۰۲ که تا پیش از این تا ۳۱ فروردین در نظر گرفته شده بود تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

وی افزود: چنانچه مودیان مالیاتی اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری اصلاح و تکمیل نمایند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیات بر ارزش افزوده برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی کشور براساس صورتحساب‌های صادره در سامانه مودیان نسبت به تهیه اظهارنامه دوره مالیاتی زمستان سال ۱۴۰۲ اقدام نموده و اظهارنامه مزبور را از طریق سامانه‌های tp.tax.gov.ir یا my.tax.gov.ir در دسترس مودیان محترم قرار خواهد داده است که مشمولان قانون می‌توانند تا موعد مقرر نسبت به اصلاح و تکمیل آن اقدام نمایند.

گفتنی است؛ به منظور تکریم و جلوگیری از تضییع حقوق مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، راهنمای تکمیل اظهارنامه موضوع ماده (۳) قانون تسهیل در سامانه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir قرار دارد.

کد خبر 6081077

دیگر خبرها

  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • ماجرای طلافروشان و سامانه مودیان مالیاتی
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • تهیه اظهارنامه پیش فرض، گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض