Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی وست برومویچ در خصوص آخرین شرایط مدافع ایرلندی تیمش صحبت کرده است.

طرفداری- آلن پاردیو، سرمربی وست برومویچ بیان کرده که این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات جاری، پیشنهادی برای جانی اوانز دریافت نکرده است. گفتنی است که این مدافع ایرلندی مورد توجه آرسنال و منچستر سیتی قرار دارد.

به گزارش fourfourtwo، پاردیو در خصوص شرایط اوانز اظهار داشت:

پیشنهادی دریافت نکرده ایم و در نتیجه چیزی برای صحبت در این باره وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سناریوهایی در ذهن داریم که در صورت دریافت نکردن پیشنهادی مقبول برای اوانز، در عملی کردن آن ها از لحاظ زمانی به مشکل خواهیم خورد. جانی را در این هفته ملاقات نکرده ام و به همین دلیل شرایط وی برایم کمی مبهم است. تماسی از سوی باشگاه های دیگر دریافت نکرده ایم و در حال حاضر شرایط این گونه است.

در خصوص برنامه های مان برای استفاده از پول به دست آمده از پیشنهاد احتمالی باید بگویم که وقت مان دارد به اتمام می رسد و این موضوع کمی نگرانم کرده است.

سرمربی وست برومویچ همچنین به تمجید از رفتار حرفه ای اوانز پرداخت:

رفتار او در تمرینات و خارج از آن فوق العاده بوده است. او ذهنیت لازم برای سپری کردن چنین شرایطی را دارد. بعضی از بازیکنانی که در گذشته با آن ها کار کرده ام در چنین مواقعی احساسی عمل کرده و ناامید کننده ظاهر می شوند. باید به چنین بازیکنانی یادآوری کرد که آن ها با رفتارشان باعث سرافکندگی هم تیمی های شان می شوند. در خصوص جانی به هیچ وجه چنین چیزی را تجربه نکرده ام. شخصیت او سزاوار تحسین است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجه تسمیه شهر «نائین» چیست؟

ایسنا/اصفهان یک اصفهان شناس گفت: در خصوص وجه تسمیه «نائین» حمدالله مستوفی مورخ و جغرافیاشناس اسلامی در کتاب «نزهةالقلوب» می‌نویسد «نائین مشتق از نام یکی از پسران حضرت نوح(ع) به نام ناین است.»

محمدحسین ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وجه تسمیه شهرستان نائین، اظهار کرد: شهرستان نائین یکی از شهرهای با قدمت نه تنها در استان اصفهان، بلکه در ایران محسوب می‌شود. این شهر از لحاظ برخی فنون و صنایع دستی در گذشته پیشرفت زیادی داشته است. در فرش‌بافی، عبا بافی و کوزه‌گری و در کشاورزی این شهر در برخی محصولات که مرتبط با مناطق کویری مانند گندم، جو پنبه و زعفران و انار است محصولاتی دارد.

وی افزود: مسجد جامع نائین که از قدیمی‌ترین مساجد جامع ایران است متعلق به دوران دیلمی می‌شود. در خصوص وجه تسمیه «نائین» حمدالله مستوفی مورخ و جغرافیا شناس اسلامی در کتاب نزهةالقلوب می‌نویسد نائین مشتق از نام یکی از پسران حضرت نوح(ع) به نام «ناین» است.

این اصفهان شناس تصریح کرد: همچنین برخی معتقدند نائین مأخوذ از «نِی» است که گیاهی باتلاقی است. اما «صفا السلطنه نائینی» در سفرنامه صفاء، وجه تسمیه نائین را از نوادگان نوح نبی می‌داند. برخی این مطلب را عنوان کرده‌اند. برخی مورخان نیز معتقدند که نائین در گذشته به دست ساکنان فلسطین بنا شده است و آن‌هایی که از دست «بخت‌النصر» نجات یافته و با کمک کوروش، شاه هخامنشی نجات پیدا کردند، به شرق اصفهان آمدند و نائین را از خود به یادگار گذاشتند.

ریاحی خاطرنشان کرد: نائین که در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان است دارای خاندان‌های بزرگ علمی مانند نائینی، پیرنیا، غلامحسین مصاحب، پروفسور فاطمیِ ریاضی‌دان و حسین فاطمی سیاستمدار است و از شخصیت‌های مشهور مذهبی این شهر میرزای نائینی است که در زمان مشروطه آثار خوبی از خود به جای گذاشت. همچنین مرحوم حسین نائینی که ادیب و مورخ بود و در تخت فولاد اصفهان به خاک سپرده شده است.

وی گفت: نائین را یکی از شهرهایی می‌دانم که باید بیشتر مورد بررسی باستان‌شناسانه قرار بگیرد. آثار تاریخی زیادی در دل این سرزمین ارزشمند مدفون است و طبیعتاً باید ارج بیشتری بر این آثار بگذاریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجه تسمیه شهر «نائین» چیست؟
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد