Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@00:27:19 GMT

تمدید حالت فوق العاده برای چهارمین بار در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۴۵۸۳

به گزارش فارس، پارلمان ترکیه عصر امروز (پنجشنبه) برای بررسی تمدید قانون وضعیت فوق‌العاده در این کشور تشکیل جلسه داده بود که با اکثریت آرا برای چهارمین بار آن را تصویب کرد.

شورای امنیت ملی ترکیه دیروز (چهارشنبه) برای بررسی تصمیم آمریکا برای تشکیل نیرویی متشکل از کرد‌های سوریه و همچنین عملیات در منطقه «عفرین» سوریه تشکیل جلسه داد وی طی آنطح تمدید وضعیت فوق‌العاده را به کابینه پیشنهاد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالت فوق‌العاده بعد از کودتای نافرجام ترکیه در تاریخ ۱۵ ژوئیه سال میلادی گذشته و به درخواست دولت این کشور اعلام شد.

آمریکا یکشنبه این هفته اعلام کرد که به کمک کرد‌های سوریه، نیروی نظامی جدیدی در شمال شرق سوریه تشکیل خواهد داد که ۳۰ هزار نیرو خواهد داشت.

ترکیه با اعتراض به این اقدام آمریکا هشدار داده است که برای مقابله با هر تهدیدی علیه خود از سوی کردها، به ویژه در منطقه «عفرین» سوریه دست به اقدام نظامی خواهد زد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری مهر، نرجس شهمیری، با اشاره به اینکه سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست و چهارمین جلسه این شورا در دولت مردمی و انقلابی برگزار می‌شود، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خود اظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست را از جمله دستورات سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عنوان کرد.

کد خبر 6094866

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست