Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:32:54 GMT

جدال پدیده و استقلال تهران در ورزشگاه ثامن مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۴۷۷۵

جدال پدیده و استقلال تهران در ورزشگاه ثامن مشهد

مشهد- تیم های فوتبال پدیده و استقلال تهران روز جمعه در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می گیرند که مربیان دو تیم امیدوارند بازی جذابی را هوادارن شاهد باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی مهم دو تیم پدیده و استقلال تهران در چارچوب لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

اگر چه قرا بود این بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد، اما در نهایت با این مهم موافقت نشد و قرار است این بازی در ورزشگاه ثامن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی که پیش بینی می شود با حضور پرشور تماشاگران مواجه شود و به همین دلیل بلیت فروشی از روز پنجشنبه در نقاط تعیین شده مشهد انجام شده است.

طبق اعلام مسئولان هیئت فوتبال خراسان رضوی، قرار است پیش از آغاز بازی روز جمعه مراسم یابودی برای جانباختگان حادثه پلاسکو و کشتی سانچی برگزار شود.

نیازمند حمایت هواداران پدیده هستیم

در همین رابطه سرمربری تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم روز جمعه بازی خوبی مقابل استقلال داشته باشیم.فردا رضا خانزاده را به دلیل سه اخطاره بودن و شهاب گردان و اسماعیل نظر را به خاطر مصدومیت نداریم.

محمدرضا مهاجری افزود: فردا برای یک بازی خوب نیازمند حمایت تماشاگران داریم که امیدواریم بتوانیم از شرایط میزبانی‌مان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است که به دلیل دور شدن حاشیه‌ها از این تیم است موفقیت های خوبی کسب کرده و امیدوارم فردا دیداری جذاب همراه با کسب نتیجه خوب برای این تیم داشته باشیم.

رحمتی فردا بازی می کند

سرمربی استقلال تهران نیز در جمع خبرنگاران گفت: من تمام بازیکنان و تمام اعضای باشگاه به خاطر اتفاقی که برای کشتی ایرانی افتاد، ناراحت و غمگین هستییم و این احساس را داریم که همه ما از خانواده کسانی هستیم که در آن کشتی بودند.

وینفرد شفر در خصوص بازی مقابل پدیده گفت: چند فیلم از بازی‌های پدیده را تماشا کرده‌ام و یک روز کامل به همراه اعضای کادر فنی به آنالیز این تیم پرداختیم و باید با تمام تمرکزمان بازی کنیم تا مانند بازی با سایپا غافلگیر نشویم.

وی تصریح کرد: امیدوارم روز جمعه مقابل پدیده نتیجه خوبی بگیریم. البته باید بدانیم همه تیم‌ها می‌خواهند به استقلال گل بزنند و تیم ما را شکست دهند.

سرمربی استقلال تهران بیان کرد: ۲ مصدوم داشتیم که دو بازیکن دیگر به‌جای آنها بازی خواهند کرد. ما تنها ۱۱ نفر نیستیم بلکه همه اعضا برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش می کنند. رحمتی فردا بازی می‌کند تا ببینیم شرایط مسابقه به چه صورت است. درباره حسینی هم هیچ مسئله‌ای نیست و در شرایط مطلوبی قرار درد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش‌سه"، شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده و در این شرایط آخرین بازی خانگی استقلال ملاثانی مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز در حالی که به شدت در تعیین قهرمان و دو سهمیه صعود به لیگ برتر موثر است، به دلیل باز نشدن در ورزشگاه غدیر اهواز به روی بازیکنان دو تیم برگزار نشد.
در این شرایط امروز جلسه ویژه‌ای در خوزستان برگزار شد تا درباره سه میزبانی باقی مانده استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول و همینطور مصاف این تیم برابر سپاهان در جام حذفی تصمیم گیری شود.

در پایان جلسه مقرر شده که استقلال ملاثانی در مصاف با سپاهان به ورزشگاه فولاد آره‌نا برود تا در این ورزشگاه از میهمان سرشناس خود پذیرایی کند و در سه بازی باقی مانده نیز دو ورزشگاه برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

یکی از مصوبات امروز جلسه تشکیل شده در اهواز به این شرح منتشر شد:« سه بازی خانگی باقی مانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ یک کشور به ترتیب در ورزشگاه های الغدیر و  آبادان برگزار می شود. در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی کلیه بازی های خانگی استقلال ملاثانی به استادیوم تختی منتقل و برگزار خواهد شد.»

با این وصف باید منتظر ماند و دید که سه بازی خانگی استقلال ملاثانی در رقابت‌های لیگ دسته اول سرانجام در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی