Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بلاک در گفت وگو با ایسنا، در بیان جزئیات این خبر، گفت: لنج مذکور که به حمل بار ملوانی مشغول بود بدلیل خرابی موتور، به وسیله موج به لبه خور برخورد می‌کند.

بخشدار بندزرک، اظهار کرد: بلافاصله بعد از این واقعه قایق های موتوری حاضر در خور به کمک لنج حادثه دیده رفتند و سریعا بار لنج را تخلیه و به قایق‌ها انتقال و بعضاً نیز به دریا انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  هم اکنون نیز با بالا آمدن آب وضعیت لنج باری مناسب است و از ایجاد خسارت جدی جلوگیری به عمل آمده است.

بلاک به لزوم لایروبی خور چاخا اشاره کرد و افزود: ۷۰ لنج باری در این خور مشغول به صادرات و واردات کالا هستند.

بخشدار بندزرک، کرگان را یکی از قدیمی‌ترین بنادر شرق هرمزگان دانست و تاکید کرد: این بندر فرصت مناسبی برای توسعه است و باید از این فرصت‌ها با فراهم کردن امکانات به خوبی استفاده شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت

به گزارش ورزش سه، تیم رسانه‌ای پرسپولیس امروز با انتشار یک استوری در صفحه رسمی این باشگاه، چهل و نهمین سالروز تولد حمید مطهری مربی و بازیکن سابق پرسپولیس را تبریک گفت.

حمید مطهری در شرایطی خودش را برای ورود به 50 سالگی آماده می‌کند که به تازگی از کادرفنی تیم ملی ایران جدا شده و قرار است به عنوان مربی تراکتور مشغول به کار شود.

حمید مطهری در تیم پرسپولیس روزهای متفاوتی را تجربه کرد و چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری خاطرات خاصی از این تیم به یاد دارد. او در یک مقطع سرمربی امیدهای پرسپولیس بود و پس از آن با حضور یحیی گل محمدی به مدت دو فصل به عنوان دستیار او در این تیم مشغول فعالیت بود که رسیدن به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهمترین دستآوردهای او با سرخپوشان به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • پاکسازی ساحل بندرخمیر
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان