Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار از نظارت بیشتر بر قنادی‌های کشور در عید نوروز خبر داد و گفت: 35 دفتر خدمات سلامت در تهران راه‌اندازی شده و 9 استان دیگر این موضوع را مدنظر قرار داده‌اند.به گزارش بلاغ، محسن فرهادی معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار در ارتباط با نظارت مرکز سلامت محیط و کار بر سه نقطه قنادی‌ها، اظهار داشت: واحدهای قنادی همچون واحدهای صنفی دیگر تحت نظارت دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار دارند چرا که این صنف امکان تقلب و سوء استفاده در آن بیشتر از سایر صنوف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از رنگ، اسانس، شیرین کننده و طعم‌دهنده در قنادی‌ها جزو ملزومات اولیه بوده و همین مسئله امکان تقلب و تخلف را برای این صنف ممکن است به همراه داشته باشد همچنین رعایت بهداشت فردی،‌نوع ماده خام مصرفی، ابزار مورد استفاده و مکانی که شیرینی‌ها در آن پخت می‌شود از جمله موضوعاتی بوده که تحت کنترل بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت است.

معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار تأکید کرد:‌ با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و علاقه‌مندی مردم برای خرید بیشتر به شیرینی و شکلات کنترل و نظارت‌ها بر این صنف افزایش می‌یابد. البته با راه‌اندازی دفاتر خدمات سلامت خود قنادی‌ها می‌توانند خرید  خدمات کرده و داوطلبانه این موضوع را نظارت کنند همچنین مشاوره گرفته تا نواقص خود را رفع سازند.

فرهادی با اشاره به اینکه 35 دفتر خدمات سلامت در پایتخت استقرار یافته است‌،گفت: این دفاتر شبیه دفاتر خدمات الکترونیک و پیشخوان دولت بوده و خدمات کارشناسی ارائه می‌دهد. این مسئله سبب کاهش برخوردهای قضایی و حقوقی نیز خواهد شد.

وی بیان داشت: علاوه بر فعالیت دانشگاه علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی در پایتخت جهت فعالیت و توسعه مراکز خدمات سلامت 9 استان و دانشگاه علوم پزشکی نیز قرار است این مسئله را مدنظر قرار دهند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • پایش سلامت روان در کشور؛ دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان