Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای، آمریکا را به تأمین مالی مخفیانه گروه های مخالف در این کشور با هدف بی ثبات کردن روسیه متهم کرد. در این بیانیه آمده است: «بر خلاف سفارتخانه های آمریکا که اغلب با انتقال مخفیانه پول به گروه های مختلف مخالف به دنبال بی ثبات سازی شرایط دموکراتیک و با ثبات در کشورهای مختلف هستند، روسیه به چنین اقداماتی دست نمی زند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه روسیه همچنین از آمریکا خواست کسانی را که در افشای اطلاعات محرمانه سفارتخانه روسیه در آمریکا و برخی دیگر کشورها دست داشتند، دستگیر و مجازات کند. این اطلاعات شامل تراکنش های مالی و رفت و آمدهای دیپلمات های روس در برخی کشورهاست.

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما از آمریکا می خواهیم رفتار معقولانه ای در پیش بگیرد، مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهد و ارتباطات منظم و فشرده ای داشته باشد. انتظار ما این است مقامات آمریکایی در نهایت قوانین ملی کشور خودشان و تعهدات بین المللی را اجرا کنند و بلافاصله انتشار اطلاعات محرمانه روسیه را که بر کارکنان دیپلماتیک آن تاثیر نامطلوب می گذارد متوقف و مسئولان آن را محاکمه کنند».

 

انتهای پیام/

بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره حمایت مالی مخفیانه آمریکا از گروه‌های مخالف این کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سرلشکر بکیل صالح الوهبی، فرمانده گردان‌های الوهبی یمن تصریح کرد که آمریکا به طور مخفیانه از طریق نیروهای نیابتی و مستقیم خود برای تشدید تنش نظامی در یمن اقدام می‌کند.
 
وی افزود: «فعالیت‌های آمریکایی‌ها محرمانه و شامل جلسات مخفیانه در مکان‌های مختلف از جمله حضرموت، المکلا، جزایر یمنی و عربستان سعودی است.»
 
الوهبی خاطرنشان کرد که استراتژی آمریکا با هدف انتقال مناقشه از دریا به زمین در یمن و تلاش برای دستیابی به مزیت استراتژیک و تضعیف تلاش‌های بین‌المللی برای مذاکرات صلح است.
 
وی گفت که این امر می‌تواند تاکتیکی برای تحت فشار قرار دادن یمن به منظور دست کشیدن از حمایت خود از فلسطین در بحبوحه نسل‌کشی مداوم رژیم صهیونیستی در نوار غزه باشد.
 
فرمانده گردان‌های الوهبی یمن نسبت به اقدام تلافی‌جویانه نیروهای مسلح یمن و ملت یمن در صورت تشدید تنش‌ها هشدار داد.
 
وی اظهارات اخیر نیروی دریایی ایالات متحده در مورد عقب نشینی ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی از دریای سرخ به شرق مدیترانه را رد کرد و آن را صرفا تلاش برای فرار نظامی دانست.
 

دیگر خبرها

  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد