Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@18:00:42 GMT

LS در آمریکا ارزان تر از سانتافه در ایران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۵۶۷۱

LS در آمریکا ارزان تر از سانتافه در ایران +عکس

همین چند ماه پیش بود که لکسوس نسل جدید خودروی لوکس خود یعنی ۵۰۰ را معرفی کرد که این خودرو به عنوان پرچمدار محصولات لکسوس شناخته می شود، با این وجود در آن زمان لکسوس قیمت این خودرو را عنوان نکرد اما حالا این خودروساز ژاپنی جزئیات بیشتری را از این محصول لوکس خود منتشر کرده است.


قیمت لکسوس LS500 در مدل پایه دیفرانسیل عقب از ۷۵ هزار دلار آغاز خواهد شد ضمن اینکه مدل هیبریدی LS500h نیز با قیمت پایه ۷۹ هزار و ۵۱۰ دلار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نسخه اسپرت این خودرو نیز باید قیمت پایه ۸۱ هزار دلار را پرداخت کرد.
 

 

قیمت هایی که گفته شد تماماً متعلق به نسخه های دیفرانسیل عقب این خودرو هستند و اگر بخواهید خودرو را با سیستم چهار چرخ محرک خریداری کنید باید ۳۲۲۰ دلار دیگر را نیز به این مبالغ اضافه کنید. البته پکیج ها و آپشن های دیگری نیز وجود دارند که با سفارش دادن آنها میتوانید به راحتی قیمت لکسوس LS500 را به بالای ۱۰۰ هزار دلار برسانید. برای مثال یک آپشن با نام Kiriko Glass روی این خودرو عرضه می شود که به تنهایی ۲۳ هزار دلار قیمت دارد. یک پکیج نیز مخصوص آب و هوای سرد برای لکسوس LS500 جدید ۵۰۰ در نظر گرفته شده است که البته لکسوس هنوز قیمت این پکیج را اعلام نکرده است.
 

 

پیش از این ما این خودرو را در اطراف سانفرانسیسکو رانده بودیم و باید گفت که لکسوس LS500 به معنای واقعی کلمه یک خودروی لوکس و راحت است.


در پشت فرمان این خودرو کاملاً حس راندن یک سدان اسپرت را دارید و البته قدرت ۴۱۶ اسب بخاری این خودرو نیز بسیار بالا است. این قدرت از یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری از نوع توربو به دست می آید.


در خصوص قیمت لکسوس باید گفت که در مقایسه با مدل قبلی، نسخه دارای فاصله محوری بیشتر این خودرو چهار هزار دلار قیمت کمتری دارد همچنین قیمت این خودرو در مقایسه با رقبای آلمانی خود به میزان قابل توجهی پایین تر است چون قیمت پایه مرسدس بنز S کلاس مدل ۲۰۱۸ از ۸۹ هزار و ۹۰۰ دلار آغاز می‌شود و قیمت بی ام و سری ۷ نیز از ۸۳ هزار و ۱۰۰ دلار آغاز می شود. قیمت آئودی A8 نیز هنوز اعلام نشده است اما احتمالاً این برند آلمانی نیز در بازار آمریکا قیمتی بیشتر از لکسوس خواهد داشت چون مدل قبلی آئودی دارای قیمت پایه ۸۲ هزار و ۵۰۰ دلاری بود.
 

 

البته در تمامی این خودروها که شامل لکسوس نیز می‌شوند با سفارش دادن آپشن‌ها قیمت خودرو می‌تواند خیلی افزایش پیدا کنند و البته بیشترین افزایش قیمت متعلق به مرسدس بنز است که با سفارش مدل AMG قیمت آن بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.


در انتها باید گفت که شاید لکسوس بهترین خودروی سدان لوکس موجود در بازار نباشد اما قیمت آن می تواند افراد زیادی را جذب این خودرو کنند.

منبع: خودروبانک

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت چند دلار شد؟

قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا که مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره، به آرام کردن نگرانی‌های بازار نسبت به احتمال تشدید درگیری در خاورمیانه کمک کرد، کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با ۱۰ سنت معادل ۰.۱۱ درصد کاهش، به ۸۸ دلار و ۳۰ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱۳ سنت معادل ۰.۱۶ درصد کاهش، به ۸۲ دلار و ۵۰ سنت در هر بشکه رسید. قرارداد ماه آتی هر دو شاخص، روز دوشنبه، با بیش از یک درصد کاهش، بسته شد.

نفت خام که پس از واکنش ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در اوایل آوریل، به بالاترین حد از اکتبر صعود کرده بود، در مسیر ثبت چهارمین رشد ماهانه در آوریل قرار دارد. مناقشات در خاورمیانه و اوکراین و محدودیت عرضه اوپک پلاس، قیمت نفت را تقویت کرده است اما ابهامات در خصوص سیاست پولی آمریکا و ذخایر بالای محصولات نفتی، بر دورنمای تقاضا برای نفت، سنگینی می‌کند.

ئیپ جون رونگ، استراتژیست بازار در شرکت آی جی در این باره گفت: ادامه مذاکرات برای آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، باعث شده است نرخ ریسک اضافی در قیمت نفت، ضعیف‌تر شود و همزمان، نشست بانک مرکزی آمریکا هم باعث احتیاط در کوتاه مدت شده است. نگه داشتن نرخ‌های بهره بالا به مدت طولانی‌تر، ممکن است باعث رشد بیشتر ارزش دلار شده و ریسک‌هایی را برای دورنمای تقاضا برای نفت ایجاد کند.

مذاکره کنندگان حماس پس از گفت‌وگوها با میانجی‌های قطری و مصری درباره پاسخ به پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی، برای مشاوره با مقامات ارشد، روز دوشنبه قاهره را ترک کردند.

دو منبع امنیتی مصری اظهار کردند: انتظار می‌رود این هیات دو روز دیگر، گزارش دهند. در حالی که نمایندگان حماس به قاهره رفتند، ده‌ها فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه، جان باختند. نیمی از قربانیان در شهر رفح بودند که رهبران خارجی از رژیم صهیونیستی می‌خواهند به آن حمله نکند.

در این بین، ادامه عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن در منطقه دریای سرخ، کفی را برای قیمت نفت ایجاد کرده و اگر اختلال عرضه پیش بینی شود، ممکن است نرخ ریسک اضافی در قیمت‌ها منعکس شود.

بر اساس گزارش رویترز، در بخش اقتصادی، سرمایه‌گذاران منتظر نشست اول مه فدرال رزرو هستند و از آنجا که نرخ تورم بالاتر از هدف بانک مرکزی آمریکا باقی مانده است، بازار انتظار هیچ گونه کاهش نرخ بهره را ندارد که می‌تواند دلار آمریکا را تقویت کرده و به تقاضا برای نفت ضربه بزند.

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت