Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شیرعلی بهادری درجمع مسئولان و کشاورزان شهرستان دشتی افزود:بدلیل خشکسالی کمبود آب و خشک شدن اکثر دشت های آبی این شهرستان ضرورت اجرای طرح های ابیاری نوین را دوچندان کرده است.
وی یادآورشد:شهرستان دشتی دومین قطب کشاورزی استان بوشهر است که سهم مهمی در اجرای آبیاری نوین و تحت فشار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهادری اضافه کرد: پارسال هزار هکتار از مزارع کشاورزی دشتی تحت پوشش آیباری تحت فشار و نوین قرار گرفت درحالیکه سهمیه این شهرستان 800 هکتار بوده است.
وی گفت: 56 میلیارد ریال اعتبار ملی برای اجرای طرح های آبیاری تحت فشار و نوین هزینه شد.
بهادری اضافه کرد: صرفه جویی در مصرف آب ، بهبود و ارتقای کیفیت محصول کشاورزی از مزایای اجرای طرح های آبیاری تحت پوشش نوین است.

انتهای پیام/م

100 درصد مزارع کشاورزی دشت پلنگ دشتی بوشهر زیرپوشش آبیاری نوین قرار گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارشناس مسئول دانه‌های روغنی و کارشناس حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان و محقق مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجانغربی بهمراه مسئول واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب از مزارع کلزای این شهرستان بمنظور نظارت بر آفات و بیماری‌ها و بررسی وضعیت رشدی محصول بازدید کردند.   در این بازدید وضعیت مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب مطلوب ارزیابی شد.   گفتنی است امسال با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته، ۴۱۰ هکتار از اراضی زراعی میاندوآب به کشت محصول کلزا اختصاص یافت و پیش بینی می‌شود بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن کلزا از اراضی زیر کشت این محصول برداشت شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • برداشت ۸۵۰۰ تن گندم در اراضی استان بوشهر
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • همه دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند