Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران چلسی امیدوار هستند ۲ بازیکن از ترکیب آ اس رم را به خدمت بگیرند.

طرفداری- آنتونیو کونته پس از ناامیدی از وضعیت مدیران این تیم در نقل و انتقالات، دوباره به سری آ مراجعه کرده است. چلسی نه تنها نسبت به امرسون پالمیری، فول بک جوان آ اس رم علاقه مند است، بلکه ادین ژکو را هم می خواهد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، چلسی حاضر است برای انتقال این ۲ بازیکن، در مجموع ۵۰ میلیون یورو هزینه کند و اجازه دهد میچی باتشوایی به طور قرضی در رم بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتشوایی مورد توجه سویا است. مذاکرات بین طرفین آغاز شده و رم از چلسی خواسته که ۱۵ میلیون یورو به عنوان پاداش به این رقم اضافه کند. طی ساعات آینده متوجه خواهیم شد که آیا چلسی پاداش به این پیشنهاد اضافه می کند یا خیر. در صورتی که ژکو به چلسی برود و باتشوایی به رم نرود، گزینه جالوروسی انتقال استوریج خواهد بود.

آنتونیو کونته مهاجمی برای رقابت با موراتا می خواهد که پس از مشکلاتی که بر سر راه اندی کارول به وجود آمد، ادین ژکو انتخاب شده است. کونته همچنین مطمئن است که پالمیری می تواند آلونسوی دیگری در ترکیب چلسی باشد. ژکو در این فصل ۱۲ گل و ۴ پاس گل ثبت کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا

 بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

 

دیگر خبرها

  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • «گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد
  • «گوترش» از تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابراز نگرانی بسنده کرد
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد