Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@00:19:31 GMT

حذف ساحل عاج از جام ملت‌های آفریقا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۷۶۲۸۱

حذف ساحل عاج از جام ملت‌های آفریقا

تیم ملی ساحل عاج از رسیدن به جمع ۸ تیم برتر جام ملت‌های آفریقا بازماند.

به گزارش مشرق، تیم ملی ساحل عاج  با قبول دومین شکست در جام ملت‌های آفریقا حذف زودهنگامی را تجربه کرد.

 در بازی‌های گروه دوم این رقابت‌ها، این تیم مقابل زامبیا 2 بر صفر شکست خورد و علاوه بر حذف خودش، صعود رقیب را رقم زد.مولنگا در دقایق 8 و 74 هر 2 گل زامبیا را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دیگر بازی، نامیبیا یک بر صفر اوگاندا را شکست داد و به جمع 8 تیم برتر رسید.پس از اخراج آوانی از اوگاندا، نکوندی در دقیقه 90 گل برتری نامیبیا را به ثمر رساند.

 به این ترتیب در پایان دور دوم بازی‌های گروه دوم، تکلیف گروه مشخص شد و نامیبیا و زامبیای 6 امتیاز صعود خودشان را قطعی کردند.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم اراک (۶)۴-۴(۵) پرسپولیس (جام حذفی ایران - 1402/03)

 

پس از تساوی 4-4 آلومینیوم و پرسپولیس در وقت های معمول و اضافه جام حذفی، آلومینیوم میزبان در ضربات پنالتی حریف قدرتمند خود را شکست داد و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک (۶)۴-۴(۵) پرسپولیس (جام حذفی ایران - 1402/03)
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل