Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاري رويترز از واشنگتن، يک نماينده دمکرات عضو کميته اطلاعات مجلس نمايندگان آمريکا روز پنجشنبه گفت ­شهادت رئيس يک موسسه مطالعات سياسي در کنگره اين کشور نشان مي دهد فروش املاک به وسيله سازمان تحت مالکيت دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا به اتباع روسيه احتمالا شامل پولشويي بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اين کميته متن جلسه غيرعلني چهاردهم نوامبر با گلن سيمپسون بنيانگذار شرکت جي.پي.اس فيوژن را منتشر کرد که يک جاسوس سابق انگليسي را براي بررسي ارتباطات ستاد تبليغاتي ترامپ با روسيه استخدام کرد و يک پرونده نيز در اين زمينه تشکيل داد.

آدام شيف عضو مجلس نمايندگان آمريکا گفت «متن جلسه چهاردهم نوامبر حاوي اتهاماتي جدي است که سازمان تحت مالکيت ترامپ در پولشويي با اتباع روسيه شريک بوده است.»

سازمان ترامپ اين اتهامات را بي پايه و اساس دانست.

اين کميته مجلس نمايندگان يکي از سه پرونده تحقيقاتي کنگره را در موضوع ارتباط ستاد تبليغاتي ترامپ و روسيه در جريان تبليغات رياست جمهوري سال 2016 به پيش مي برد.
رابرت مولر مسئول ويژه رسيدگي به پرونده دخالت روسيه در انتخابات رياست جمهوري آمريکا، تحقيقات مستقلي را در چارچوب وزارت دادگستري آمريکا به پيش مي برد.

مسکو برآورد نهادهاي اطلاعاتي آمريکا مبني بر دست داشتن در انتخابات رياست جمهوري اين کشور را رد مي کند.

سيمپسون در جلسه شهادت خود در برابر کنگره گفت شرکت وي وضعيت املاک ترامپ در نيويورک، ميامي، پاناما سيتي و تورنتو را از نزديک بررسي کرد و «تعداد زيادي معاملات املاک و مستغلات وجود داشت که در آنها مشخص نبود چه کسي طرف خريدار است و مواردي از معاملات املاک ديده مي شود که ملکي به قيمتي بسيار پايين تر از قيمت خريد‌ به فروش رفته است.»

سيمپسون گفت «ما الگوهايي از خريد و فروش املاک را مشاهده کرديم که احتمال پولشويي را به ذهن مي آورد.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۷۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر آنچه برای باورکردن فرازمینی‌ها نیاز است بدانید؛ شواهدی در آسمان ایران!

دیدن بشقاب پرنده بار‌های زیادی در طول تاریخ و در سراسر جهان گزارش شده است. رویت‌شدنِ آن‌ها این موضوع را مطرح می‌کند که اگر آدم فضایی‌ها وجود دارند، تا به حال به زمین آمده‌اند یا نه؟ در این مطلب قصد داریم درباره‌ی تاریخچه موجودات فضایی، اسناد محرمانه وجود این موجودات، خبر پنتاگون درباره تایید وجود بشقاب پرنده‌ها (UFO) و آدم فضایی‌ها در زمین صحبت کنیم. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما تا پایان ما را همراهی کنید.

کشف نشانه‌هایی از حیات فرازمینی در سیاره زهره

به گزارش راز بقا، ستاره‌شناسان از کشف شگفت‌انگیز مولکول کمیاب گاز فسفین (Phosphine) در ابر‌های سیاره زهره خبر دادند، این گاز فقط توسط میکروب‌هایی تولید می‌شود که در محیط‌های فاقد اکسیژن رشد می‌کنند.

در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۴ شهریور ۹۹) یک کشف مهم پیرامون حیات فرازمینی، توسط انجمن سلطنتی اخترشناسان بریتانیا اعلام شد: با یافتن مولکول‌های فسفین (Phosphine)، ابر‌های سیاره زهره می‌توانند پذیرای حیات باشد.

یک تیم بین‌المللی از ستاره‌شناسان از کشف شگف‌انگیز مولکول کمیاب فسفین در ابر‌های سیاره زهره خبر دادند. این گاز در زمین فقط به صورت صنعتی و یا توسط میکروب‌هایی تولید می‌شود که در محیط‌های فاقد اکسیژن رشد می‌کنند.

کلارا سوزا، اخترفیزیک‌دان در موسسه فناوری ماساچوست (ام‌آی‌تی) می‌گوید: «با آن‌چه در حال حاضر از زهره می‌دانیم، معقول‌ترین توضیح برای حضور فسفین هر چقدر هم اغراق‌آمیز باشد زندگی است».

ستاره‌شناسان برای دهه‌ها حدس می‌زدند که ابر‌های ناهید می‌تواند محیطی برای وجود میکروب‌ها باشد که با توجه به شناور بودن از سطح سوزان زهره در امانند و در محیطی با اسیدیته‌ی بالا زندگی می‌کنند. تشخیص فسفین می‌تواند به چنین حیات فرازمینی اشاره داشته باشد.

تیم علمی بین‌المللی ابتدا وجود فسفین را با استفاده از تلسکوپ جیمز مکسول در هاوایی مشاهده کردند و سپس موفق شدند حضور آن را با استفاده از تلسکوپ رادیویی آتاکاما در شیلی تایید کنند.

بیشتر بخوانید: آیا آدم فضایی‌ها مخفیانه در میان ما زندگی می‌کنند؟!

پنتاگون وجود آدم‌فضایی‌ها را تایید کرد!

مدتی پیش پنتاگون به صورت رسمی وجود اجرام پرنده (UFO)، که در سال‌های گذشته توسط نیروی دریایی این کشور کشف و از آن‌ها فیلمبرداری شده بود را تأیید کرد. این اتفاق برای اولین بار توسط یک نهاد رسمی دولتی در دنیا اتفاق افتاده و می‌تواند مهر تاییدی بر وجود یوفو‌ها یا همان بشقاب پرنده‌ها باشد.

در خبری که در تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۹ توسط وزارت دفاع ایالات متحده به صورت رسمی مورد تأیید قرار گرفت، اعلام شد، ویدئو‌های منتشر شده در سال‌های گذشته همگی صحت داشته و جز اطلاعات طبق‌بندی شده دولتی و دفاعی بوده‌اند. در سال ۲۰۲۳ نیز که بار دیگر پنتاگون در گزارشی وجود آدم فضایی‌ها را تایید کرد.

در اولین نسخه، ویدئویی در سال ۲۰۱۷ توسط وبسایت نیویورک تایمز منتشر شده بود. در آن زمان نیویورک تایمز مدعی شده بود که ویدئو‌های منتشر شده از اسناد طبقه‌بندی شده نیروی دریای آمریکا لو رفته و در اختیار آن‌ها قرار گرفته، ولی به دلیل عدم تایید مقامات دولتی و اراده سازمان‌دهی‌شده بر مخفی بودن آن اطلاعات، هیچ‌گاه این ویدئو‌ها به صورت جدی توسط رسانه‌ها دنبال نشدند و به صورت همان ادعا باقی‌ماندند.

همانطور که گفتیم این خبر توسط CNN و سپس همه وبسایت‌های خبری معتبر دنیا منتشر شد و باعث شگفتی همگان گردید!

«نیروی دریایی آمریکا به صورت رسمی ویدئو‌هایی از اجرام پرنده ناشناس را منتشر کرد.»
در این خبر سخنگوی نیروی دریایی آمریکا به صورت غیرمستقیم، از این اجسام با عنوان «پدیده‌های هوایی غیر قابل توضیح» نام برد و معتقد است که این اجسام همان یوفو‌ها یا اشیا ناشناس پرنده‌ای هستند که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم. در ادامه این مقام دولتی اذعان نموده که هدف پنتاگون از انتشار این ویدئو روشن کردن این قضیه بوده است که اجسام ناشناس پرنده به صورت واقعی وجود دارند، ولی ماهیت‌شان همچنان برای این سازمان، نامشخص و نامفهوم است.

حقایقی درباره‌ی موجودات فضایی و بشقاب‌پرنده‌ها

فقط در کهکشان راه شیری در حدود ۳۰۰ میلیارد ستاره وجود دارد، به عنوان مثال کل منظومه شمسی و اجرام آن را فقط در محدوده یکی از این ستارگان (یعنی خورشید) در نظر بگیرید، تصور کنید بخش وسیعی از این ستارگان دارای سیاراتی باشند که قادر به میزبانی حیات است. این مثال تنها در مقیاس یک کهکشان بود، حالا بیایید با نگاه وسیع‌تری به مساله نگاه کنیم، در حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد کهکشان در کیهان شناخته شده، وجود دارد. هر کهکشان شامل میلیارد‌ها و برخی شامل تریلیون‌ها ستاره است.

به راستی چطور می‌توانید باور کنید که هیچ شانسی برای رویداد زندگی در هیچ یک از این ترلیون‌ها ترلیون سیاره که به دور این ستارگان در حال گردش‌اند وجود ندارد؟

نظرسنجی‌ها عموما نشان می‌دهند که تقریباً نیمی از مردم معتقد به وجود بشقاب پرنده‌ها (UFO) هستند و حدود ۵ درصد از آن‌ها اعتقاد دارند که در یک زمانی از زندگی‌شان آن‌ها را دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: آدم فضایی ها چه شکلی‌اند؟!

تاریخچه‌بشقاب پرنده‌ها در جهان

بسیاری از مردم نمی‌دانند که سابقه دیدن چراغ‌های ناشناس در آسمان به بیش از یک قرن پیش برمی‌گردد؛ زمانی که اولین بشقاب پرنده مشاهده شد. این اتفاق در ماه نوامبر سال ۱۸۹۶ زمانی شروع شد که یک نور ناشناخته مرموز که با سرعت حدود ۵۰ کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود توسط صد‌ها نفر از مردم کالیفرنیا مشاهده شد. هفته بعد از آن دوباره مشاهده شد این بار در سان فرانسیسکو بود و تا پایان سال، صد‌ها گزارش از مشاهده آن در سرتاسر ساحل اقیانوس آرام بدست آمد.

اولین مشاهده بشقاب پرنده به طور رسمی در سال ۱۹۴۷ اتفاق افتاد، زمانی که تاجری به نام کنت آرنولد ادعا کرد که گروهی ۹تایی از اشیاء عجیب با سرعت زیاد را در کنار کوه رینیر (Mount Rainier) در حالی دیده است که هواپیمای کوچک خود را هدایت میکرده. آرنولد تخمین زده که این شی پرنده می‌توانسته چندین هزار کیلومتر در ساعت حرکت کند. زمانی که دیدن این بشقاب پرنده‌ها افزایش یافت، در سال ۱۹۴۸، دولت ایالت متحده شروع به تحقیقاتی روی آن‌ها کرد.

مشخصات کلی بشقاب پرنده‌ها

بشقاب پرنده‌ها شکل‌های متفاوتی دارند، اما معمولا از شکل هندسی کروی مشتق می‌شوند و به شکل دیسک، بیضوی (شبیه به توپ راگبی)، دوکی، استوانه‌ای و مخروطی دیده شدند. بیشتر آن‌ها به شکل بشقاب با قطری حدود ۷/۵ متر و با گنبدی به ارتفاع ۱/۵ تا ۱/۸ در وسط بوده‌اند. بشقاب پرنده‌ها قادرند به سرعت، ابعاد خود را تغییر دهند. بشقاب پرنده معمولا فاقد بال و چرخ است. این اشیا وقتی از فاصله نزدیک مشاهده می‌شوند، دارای ابعاد نسبتا کوچک، غالبا کوچکتر از ۲۰ متر هستند، ولی ابعاد انعکاسی را داری آن‌ها تقریبا به اندازه یک هواپیمای جت بوتینگ ۷۰۷ است.

بشقاب پرنده‌ها، معمولا بصورت دسته جمعی پرواز می‌کنند، ولی بصورت انفرادی نیز زیاد دیده شده‌اند. یکی از عجایب بشقاب پرنده‌ها این است که قادرند بطور ناگهانی و آنی خود را از نظر‌ها ناپدید کنند. بشقاب پرنده‌ها قابلیت ساکن ایستادن در هوا را دارند و می‌توانند شتاب و سرعت زیادی را داشته باشند. از ویژگی‌های جالب و جذابشان نورافشانی آن‌ها است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که آن‌ها در دو فاز مختلف تاریک و روشن مشاهده می‌شوند، اغلب روی زمین می‌نشینند.

مشاهدات بشقاب پرنده‌ها در جهان و ایران

در ۹ دسامبر ۱۹۶۵، بسیاری از مردم جسم عجیبی را دیدند که داخل جنگل‌های پنسیلوانیا سقوط کرد.

صبح ۲۷ دسامبر ۱۹۸۰، دو تن از افراد نیروی هوایی انگلیس جسم فلزی نورانی را در آسمان مشاهده کردند.

بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۰ صد‌ها نفر وجود اجسام مثلثی شکل بزرگی را در آسمان بلژیک گزارش دادند.

در ۵ ژانویه ۲۰۰۰، یک تاجر و چند مأمور پلیس جسم بزرگ نورانی‌ای را در حال حرکت در آسمان دیدند. گروهی از افسران بازنشسته آمریکایی بعد از سال‌ها مدعی شدند که اشیای پرنده ناشناس بار‌ها روی تأسیسات هسته‌ای آمریکا در سراسر این کشور پرواز کرده‌اند. آن‌ها همچنین مدعی شدند که این اشیای پرنده سیستم موشکی پدافند هوایی این تأسیسات را از کار می‌انداختند.

در هفدهم آبان ۱۳۸۹ جسمی موشک مانند در غرب آسمان لس‌آنجلس دیده شد. مسئولین نظامی و هوانوردی از اینکه این جسم چه بوده‌است اظهار بی‌اطلاعی کردند.

در ۴ دسامبر ۲۰۱۲ نیروی دریایی ژاپن تصویر سقوط یک بشقاب‌پرنده را در سواحل این کشور منتشر کرد.

در سال ۱۳۸۳ گزارش‌هایی از مشاهده گوی‌های درخشان در آسمان بابل، مرزن‌آباد، مشکین‌شهر و بعد از آن در شهر‌های دیگر ایران مخابره شد.
سایت ایرنا نیز نوشته: در ساعت ۲۲:۱۵ پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ شی‌ای نورانی به مدت ۱۰ دقیقه در ضلع شمالی آسمان گنبد کاووس مشاهده شد که ابتدا به صورت حبابی بود که داخل آن یک نور روشنی بود، سپس این حباب به دوقسمت تقسیم شد و یک شکل مخروطی کنار آن تشکیل شد و در آخر به‌صورت غباری آسمان را گرفت و ناگهان ناپدید شد.

افراد ربوده شده توسط فرازمینی‌ها

منطقه ممنوعه ۵۱ آمریکا، در این منطقه اسلحه‌های نظامی تولید می‌شود. ولی از طرفی پایه تحقیقات این سازمان برای سازمان UFO ارسال می‌شود!
در طول این سال‌ها افرادی وجود داشتند که مدعی هستند توسط فرازمینی‌ها ربوده شده‌اند.

در ادامه نام لیستی از این افراد را می‌آوریم که داستان‌های‌شان در این سال‌ها معروف شده است:

برنی و بتی هیل (Barney and Betty Hill) نوزده و بیست سپتامبر ۱۹۶۱/ آمریکا آنتونی ویلاس بوآس (Antônio Villas Boas) سال ۱۹۵۷/ برزیل تراویس والتون (Travis Walton) پنجم نوامبر ۱۹۷۵/ آمریکا آلگاش ابداکشن (Allagash abductions) بیستم آگوست ۱۹۷۶/ آمریکا منگ ژاگوئو (Meng Zhaoguo) ژوئن ۱۹۹۴/ چین رابرت تیلر (Robert Taylor) نهم نوامبر ۱۹۷۹/ انگلستان  

نظر شما چیست؟ با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

tags # آدم فضایی ، نجوم سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • هر آنچه برای باورکردن فرازمینی‌ها نیاز است بدانید؛ شواهدی در آسمان ایران!
  • روسیه اوکراین را متهم کرد؛ تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • روسیه : تروریست‌ های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • کمیته تحقیقات روسیه: تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • انگشت اتهام روسیه در حمله تروریستی اخیر به سوی اوکراین
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • آمریکا،انگلیس واوکراین در حمله تروریستی در نزدیکی مسکو دست داشتند